Σε περισσότερους από 3.000 αυξήθηκε ο αριθμός
των εργαζομένων στην κατασκευή του αγωγού φυσικού αερίου ΤΑΡ στην
Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε η Κοινοπραξία κατασκευής
του έργου.
Ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου ανακοίνωσε ότι οι εργασίες έχουν
προχωρήσει σημαντικά στις δύο από τις τρεις Περιφέρειες της Βόρειας
Ελλάδας που θα διασχίσει ο αγωγός (Ανατολική Μακεδονία-Θράκη και
Κεντρική Μακεδονία.)Συγκεκριμένα, στα τέλη Μαΐου, από το σύνολο των
περίπου 550 χλμ. αγωγού που θα κατασκευαστούν στην Ελλάδα σε ελληνικό
έδαφος, έχουν διανοιχθεί 196 χλμ. τάφρου, σε 172 χλμ. ο αγωγός έχει
τοποθετηθεί εντός της τάφρου, σε 151 χλμ. έχει καλυφθεί με χώμα και 64,5
χλμ. γης βρίσκονται στη φάση αποκατάστασης.
Η εταιρία και οι ανάδοχοι εργολήπτες έχουν παραλάβει περισσότερο από
το 66% των 32.000 σωληναγωγών που θα χρησιμοποιηθούν στην κατασκευή του
ελληνικού τμήματος του αγωγού και επιπλέον έχουν καθαρίσει και
διαμορφώσει σχεδόν 300 χλμ. της όδευσης, έχουν ενώσει 272 χλμ. αγωγού
και έχουν συγκολλήσει περίπου 250 χλμ.
Σημειώνεται ότι δύο από τις πέντε εταιρείες-αναδόχους Μελέτης,
Προμήθειας και Κατασκευής που εργάζονται για λογαριασμό του ΤΑΡ είναι
ελληνικές, (η ΤΕΡΝΑ σε κοινοπραξία με την Renco και η J&P ΑΒΑΞ σε
συνεργασία με την Bonatti ), ενώ την ΑΚΤΩΡ έχει επιλέξει ως υπεργολάβο
της η ανάδοχος εταιρεία Spiecapag. Επίσης, ο TAP έχει αναθέσει μία από
τις συμβάσεις για προμήθεια σωληναγωγών στα Σωληνουργεία Κορίνθου.
Συνολικά, 176 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα έχουν συμβάλει στην υλοποίηση του έργου.