Σε κωλυσιεργία από συγκεκριμένους κύκλους, στη μεγάλη καθυστέρηση στην εκπαίδευση του προσωπικού και στα ζητήματα που προέκυψαν με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, απέδωσε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, τα θέματα που ανέκυψαν στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Σε κωλυσιεργία από συγκεκριμένους κύκλους, στη μεγάλη καθυστέρηση στην εκπαίδευση του προσωπικού και στα ζητήματα που προέκυψαν με την Αρχή Προστασίας Δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, απέδωσε ο υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, τα θέματα που ανέκυψαν στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Σπρίτζης δήλωσε ότι έχουν εκδοθεί μέχρι 32 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες ηλεκτρονικού εισιτηρίου και απομένουν ακόμη δύο εβδομάδες για την έκδοση των υπολοίπων.

Ο υπουργός διευκρίνισε ότι ετέθη το όριο για την εφαρμογή του νέου συστήματος, στο τέλος Οκτωβρίου, γιατί κάθε μήνα ο ΟΑΣΑ έχανε χρήματα από τα κυκλώματα. Υπήρχαν δύο κυκλώματα που λειτουργούσαν και έχουν έλθει στην επιφάνεια: Το ένα ήταν μέσα στις αστικές συγκοινωνίες και αφορούσε στη διακίνηση των εισιτηρίων και το δεύτερο είχε να κάνει με το εργαστάσιο που εντοπίστηκε να τυπώνει εισιτήρια.

Προφανώς, σημείωσε, θα έχουμε ταλαιπωρία μερικές ημέρες με τις κάρτες, αλλά το πρόβλημα θα επιλυθεί άπαξ καθώς οι προσωποποιημένες κάρτες θα εκδοθούν μια φορά και στη συνέχεια οι πολίτες θα μπορούν να τις φορτίζουν στα μηχανήματα.

Ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για επιλεκτική στάση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, σημειώνοντας ότι είχε άλλη στάση με τις τράπεζες και άλλη με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Σε κάθε περίπτωση, διαβεβαίωσε ο υπουργός, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα στοιχεία των πολιτών που θα εκδώσουν προσωποποιημένες κάρτες.

Αναφερόμενος στο νέο σύστημα που εφαρμόζεται στον ΟΑΣΘ με το ενιαίο εισιτήριο είπε ότι τα μηχανήματα δεν έδιναν ρέστα, διότι ήθελαν να τα καρπώνονται οι μέτοχοί τους.