Έμπρακτη αναγνώριση των προσπαθειών των ιδρυτών της εταιρείας APIVITA να δημιουργήσουν εδώ και 40 χρόνια μία μοναδική, αειφόρο, πράσινη, καινοτόμο και εξωστρεφή ελληνική επιχείρηση αποτελεί η επίσκεψη 23 πρέσβεων, χθες, στις βιοκλιματικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Έμπρακτη αναγνώριση των προσπαθειών των ιδρυτών της εταιρείας APIVITA να δημιουργήσουν εδώ και 40 χρόνια μία μοναδική, αειφόρο, πράσινη, καινοτόμο και εξωστρεφή ελληνική επιχείρηση αποτελεί η επίσκεψη 23 πρέσβεων, χθες, στις βιοκλιματικές εγκαταστάσεις της εταιρείας, στο Μαρκόπουλο Αττικής.

Όπως ανέφερε στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της εταιρείας, Νίκος Κουτσιανάς, «απευθύναμε πρόσκληση στους πρέσβεις να ξεναγηθούν στο βιοκλιματικό εργοστάσιο της APIVITA, καθώς και στα μελίσσια και στον Ιπποκρατικό Κήπο της εταιρείας. Στόχος μας είναι να ενημερωθούν οι πρέσβεις για την APIVITA και συγκεκριμένα για το διαφορετικό επιχειρείν που υπηρετεί, για τη φιλοσοφία και τις αξίες της, στις οποίες εντάσσεται και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, καθώς και για τα προϊόντα της, τα οποία προέρχονται από την ελληνική φύση, από τα μελισσοκομικά προϊόντα και φυσικά από την ολιστική φιλοσοφία του Ιπποκράτη».

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Εξωτερικών Τέρενς Κουίκ, στο πλαίσιο της εκδήλωσης, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στηρίζει οτιδήποτε φέρνει μπροστά την ελληνική οικονομία από πλευράς του ιδιωτικού τομέα. Πιστεύουμε στις συνέργειες και θέλουμε να στηρίξουμε την ιδιωτική οικονομία, η οποία αποτελεί τον καλύτερο πρεσβευτή μας στο εξωτερικό».

Όπως πρόσθεσε, «είναι πολύ σημαντικό οι ελληνικές επιχειρήσεις να γιγαντώνονται όπως η APIVITA, εκμεταλλευόμενες, βεβαίως, και τα αγαθά που έχει η ελληνική γη. Εξίσου σημαντικό είναι οι ελληνικές επιχειρήσεις να κάνουν διεθνείς συμμαχίες, όπως αυτή της APIVITA με τους Ισπανούς. Πρόσφατα ολοκλήρωσα μία περιοδεία σε τρεις υποσαχάριες αφρικανικές χώρες ως επικεφαλής μίας επιχειρηματικής αποστολής 12 μεγάλων ελληνικών βιομηχανιών. Είναι πέρα από ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις στο εξωτερικό έχουν και καλό όνομα αλλά και μεγάλο έδαφος για να δουλέψουν με τη βοήθεια και της ομογένειας. Υπάρχουν χώρες που η ομογένεια, η οποία έχει πολύ γερούς επιχειρηματίες, βοηθάει ως γέφυρα για την εξωστρέφεια της ελληνικής ιδιωτικής πρωτοβουλίας».

Ο Αμερικανός πρέσβης στην Αθήνα, Τζέφρι Πάιατ, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εντυπωσιακή σημερινή παρουσίαση της APIVITA και δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: «Στα ταξίδια μου στις ΗΠΑ με τις ελληνικές εταιρείες μιλώ πάντα για τις ευκαιρίες που υπάρχουν, να πάρει κανείς τις ελληνικές παραδοσιακές πρακτικές και τον απίστευτο εθνικό πλούτο και κληρονομιά αυτής της χώρας και να τα μεταφέρει στην παγκόσμια αγορά. Η σημερινή επίσκεψη είναι ένα καλό παράδειγμα για το πώς γίνεται αυτό με επιτυχία».

Ο Χρήστος Στάικος, πρόεδρος του εθνικού φορέα εξωστρέφειας Enterprise Greece τόνισε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «το παράδειγμα της APIVITA συμπυκνώνει το νέο παραγωγικό μοντέλο, το οποίο θέλει να προάγει η χώρα και εμπεριέχει την καινοτομία, την εξωστρέφεια, τις ποιοτικές θέσεις εργασίας, την ανάδειξη του ανθρώπινου δυναμικού και γενικότερα την ολιστική προσέγγιση ως προς τη βιώσιμη ανάπτυξη».

Οι πρέσβεις που μετείχαν στην επίσκεψη στις βιοκλιματικές εγκαταστάσεις της εταιρείας APIVITA, στο Μαρκόπουλο Αττικής, εκπροσώπησαν τις εξής χώρες: Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Ρουμανία, Ισπανία, Τουρκία, Βέλγιο, Βραζιλία, Χιλή, Κροατία, Τσεχία, Ιράν, Ιρλανδία, Ιαπωνία, Ιορδανία, Λετονία, Μεξικό, Μαρόκο, Ρωσία, Σλοβενία, Νότια Αφρική, Νότια Κορέα, Ελβετία, Ουκρανία και Βιετνάμ.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι πρέσβεις είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Βιοκλιματικό Εργοστάσιο της APIVITA, καθώς και στα μελίσσια και στον Ιπποκρατικό Κήπο της εταιρείας.

Σε σύντομο χαιρετισμό του, ο κ. Κουτσιανάς, με πολύ ενδιαφέρουσα αναφορά στη σοφία των αρχαίων Ελλήνων, επισήμανε ότι ο μόνος τρόπος να επιτύχουμε την αειφόρο ανάπτυξη για τις επόμενες γενιές είναι εστιάζοντας πρώτα στον άνθρωπο και στο περιβάλλον, ώστε να επέλθει το κέρδος. Επίσης, υπογράμμισε τη μεγάλη σημασία των συνεργειών και της προσπάθειας να είμαστε οι καλύτεροι για τον κόσμο και όχι οι καλύτεροι στον κόσμο, με απώτερο στόχο το ανώτερο κοινό καλό.

Για την APIVITA, ο στόχος ήταν να γίνει κατανοητό πως όλα όσα έχει πετύχει δεν έχουν πρωταρχικό σκοπό το κέρδος, αλλά το ανώτερο κοινό καλό. Μέσα σε ένα ευχάριστο κλίμα, ο πρόεδρος της εταιρείας ζήτησε από τους πρέσβεις την επικονίαση όλων αυτών των ιδεών στις χώρες εκπροσώπησής τους και την προβολή του διαφορετικού επιχειρείν της APIVITA, με σκοπό τον επαναπροσδιορισμό της κοινωνίας, της επιχειρηματικότητας και της πολιτικής για τη βελτίωση του κόσμου.

Στη συνέχεια ακολούθησε σύντομη παρουσίαση της εταιρείας από την κ. Ζωή Αγαθόπουλος, Head of Kosmos Brand Development.

Ο δρ. Αντώνης Τσαγκαράκης, σε μία πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση, μίλησε για τον πολύτιμο κόσμο της μέλισσας και τη συνεισφορά της, όχι μόνο στο περιβάλλον, αλλά και ως παράδειγμα κοινωνικής συνέργειας και προσφοράς.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στον Ιπποκρατικό Βοτανικό Κήπο της εταιρείας, η δρ. Ειρήνη Βαλλιανάτου μίλησε στους πρέσβεις για τη μεγάλη σημασία της φύσης και παρουσίασε το σημαντικό έργο της APIVITA με τη δημιουργία των Ιπποκρατικών Κήπων σε διάφορα μέρη, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.