Μια ακόμη παραγγελία για την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) τοποθέτησε στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries της Νοτίου Κορέας η GasLog. Το πλοίο θα είναι μεταφορικής ικανότητας 180.000 κυβικών μέτρων με σύστημα πρόωσης XDF.

Μια ακόμη παραγγελία για την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers) τοποθέτησε στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries της Νοτίου Κορέας η GasLog. Το πλοίο θα είναι μεταφορικής ικανότητας 180.000 κυβικών μέτρων με σύστημα πρόωσης XDF. Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί από τα ναυπηγεία το δεύτερο τρίμηνο του 2020 και προς το παρόν δεν συνοδεύεται από συμβόλαιο ναύλωσης. Η GasLog έχει option για τη ναυπήγηση ενός ακόμη LNG Carrier στα ναυπηγεία Samsung. Ο διευθύνων σύμβουλος της GasLog Paul Wogan δήλωσε ότι η ζήτηση για το LNG παραμένει ισχυρή, ενώ πληθαίνουν οι ενδείξεις ότι οι τιμές ναυπήγησης θα αυξηθούν. Η εταιρεία κινήθηκε έτσι ώστε να «κλειδώσει» μια ελκυστική τιμή ναυπήγησης για τη δεύτερη παραγγελία που τοποθέτησε το 2018. H GasLog ελέγχει έναν στόλο από 29 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), εκ των οποίων τα 23 είναι εν λειτουργία και τα έξι υπό ναυπήγηση. Η GasLog διαχειρίζεται, επίσης, ένα ακόμη LNG Carrier, το οποίο πούλησε στη Mitsui Co. και το ναύλωσε στη συνέχεια ως bareboat. Τα 12 από τα 23 εν ενεργεία LNG Carriers τα διαχειρίζεται η GasLog Partners, θυγατρική της GasLog.

 

(«ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ»)