Στo 2ο Συνέδριο Payments360° στις 10 Ιουλίου θα παρουσιαστούν από κορυφαίους Θεσμικούς, Innovators, Bank Experts και 3rd Providers, η συμμόρφωση στο PSD2, οι δυναμικές και απαιτήσεις, ενώ θα αποκαλυφθούν οι πτυχές και οι καταλυτικές ανατροπές που θα φέρει η απελευθέρωση των πληρωμών στο σύνολο της αγοράς

Δραματικές αλλαγές στη στρατηγική Τραπεζών, Fintech’s, Ιδρυμάτων Πληρωμών και όλου του Επιχειρηματικού Φάσματος με νέες υπηρεσίες και νέες προτάσεις προς όφελος των Καταναλωτών.

Οι αναλύσεις θα εστιάσουν και θα αναπτύξουν άνευ προηγουμένου αλλαγές, όπως την δυνατότητα προσπέλασης των δεδομένων των Τραπεζικών πελατών από τα εξουσιοδοτημένα Ιδρύματα πληρωμών και τις άλλες Τράπεζες, την πραγματοποίηση συγκεκριμένων ταχέων και άμεσων πληρωμών χωρίς εκκαθάριση από Τράπεζες, το χαμηλότερο κόστος συναλλαγών, το οποίο μπορούν να εκμεταλλευτούν οι Εμπορικές επιχειρήσεις προσφέροντας εκπτώσεις και πρόσθετες παροχές, όπως και «εργαλεία» (apps) για την συνολική διαχείριση των οικονομικών των καταναλωτών μεταξύ άλλων.

Η ανάγκη ανάπτυξης, μίσθωσης ή εξαγοράς για νέες ανοικτές πλατφόρμες πληρωμών (API’s), αυξάνει τη δυναμική της επιρροής των Fintech’s, οι οποίες καλούνται να ανταποκριθούν σε προτάσεις για ποικίλες «βιώσιμες» συμμαχίες ανάμεσα στο παλαιό και το νέο.

Ο εμπορικός στόχος του κλάδου πληρωμών, ανάγεται στην προσέλκυση και την σταθερή μέσα στο χρόνο ικανοποίηση των καταναλωτών από τα οφέλη των νέων υπηρεσιών και των αναδυόμενων mobile transactions οι οποίες θα εξελιχθούν, ώστε να είναι πολύ δημοφιλείς, άμεσες και φιλικές. Όλα αυτά συνιστούν σημαντικούς παράγοντες που θα καθορίσουν τις μετακινήσεις των καταναλωτών σε συνδυασμό με την αναβάθμιση της παραμέτρου της ασφάλειας (Secure Customer Authentication) και σηματοδοτούν το πώς θα εξελιχθούν τα μερίδια αγοράς και ποιοι καταναλωτές θα παραμείνουν στις Τράπεζες ή θα μετακινηθούν προς νέους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών, οι οποίοι καλούνται να σχεδιάσουν τις προτάσεις τους, να ενεργοποιήσουν το Marketing κάτω από νέα φιλοσοφία, έχοντας πάντα σαν στόχο να κεφαλαιοποιήσουν και διατηρήσουν τις ευκαιρίες στο νέο τοπίο πληρωμών.