Οι υψηλοί τόνοι που συντηρούν κύκλοι της νέας ιταλικής κυβέρνησης εναντίον της ΕΕ, που είχαν αντίκτυπο στη βουτιά του ιταλικού χρηματιστηρίου, είναι πιθανό να προκαλέσει προβλήματα στην ελεγχόμενη από τους ιταλικούς σιδηροδρόμους, ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Μια από τις πλέον ισχυρές ιταλικές εταιρείες είναι ο όμιλος της FSI, μητρικής εταιρείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εάν ενταθεί η διαμάχη μεταξύ Ιταλίας και ΕΕ θεωρείται βέβαιο ότι θα δημιουργηθούν περαιτέρω «τριγμοί» στην ιταλική οικονομία, όπως αύξηση του κόστους δανεισμού.

Τα ανωτέρω αποκτούν ιδιαίτερη σημασία, επειδή στην Ελλάδα, ο όμιλος της FSI, πέρα από την εκταμίευση των 45 εκατ. ευρώ για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις προσλήψεις μηχανοδηγών, δεν έχει προβεί σε άλλη μεγάλη επένδυση.

Αυτό που απομένει είναι η εκταμίευση 22 εκατ. ευρώ για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ, ωστόσο πέρα από τα προσφερόμενα τιμήματα, «βαριές» επενδύσεις δεν έχουν γίνει.

Μένει να αποδειχτεί, εάν η νέα ιταλική κυβέρνηση, αλλά και ο νέος διευθύνων σύμβουλος της FSI ενστερνίζεται – και υπό τις παρούσες οικονομικές συνθήκες – τις εξαγγελίες του προκατόχου του περί επενδύσεων 500 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα.

(πηγή: metaforespress.gr)