Σε δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Eni, υπογραμμίζετι ότι το καύσιμο σχεδιάστηκε για να μειώσει τις άμεσες και έμμεσες εκπομπές CO2 και είναι συμβατό με την πλειοψηφία των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων που διατίθενται στην αγοράι από το 2001 και εντεύθεν και τα οποία αντιπροσωπεύουν ποσοστό υψηλότερο του 60% των βενζινοκίνητων οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ιταλία και αντιστοιχούν σε περίπου 12 εκατ. οχήματα.
Στο ίδιο δελτίο τονίζεται ότι τα αυτοκίνητα της δοκιμής διένυσαν 50.000 χλμ. κατά τη διάρκεια των 13 μηνών που διήρκεσε το πρόγραμμα, δίχως να προκύψουν προβλήματα, επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών ρύπων και καλύτερες επιδόσεις, ως αποτέλεσμα του υψηλότερου αριθμού οκτανίων που εμπεριέχει το νέο καύσιμο.
Τέλος, η Eni και η FCA εργάζονται για να βελτιώσουν τη φόρμουλας Α20 ακόμη περισσότερο, αυξάνοντας την ποσότητα των συστατικών υδρογονανθράκων από ανανεώσιμες πηγές, με στόχο την περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.