Ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ, Κωστής Χατζηδάκης τάχθηκε, σήμερα, υπέρ της περαιτέρω ιδιωτικοποίησης του ΑΔΜΗΕ, που θα επιτρέψει την είσοδο στρατηγικού επενδυτή στην εταιρεία, προκειμένου αυτή να υλοποιήσει τις μεγάλες επενδύσεις που σχεδιάζει στον τομέα των ηλεκτρικών διασυνδέσεων. Μιλώντας από του 

βήματος του 3ου Συνεδρίου για τις Υποδομές και τις Μεταφορές και στο πλαίσιο της παρουσίασης της στρατηγικής του κόμματος στην ενέργεια, υποστήριξε ότι η χώρα μας αποτελεί ενεργειακό σταυροδρόμι στο οποίο «κομβικής σημασίας είναι ο ρόλος της ΑΔΜΗΕ, για τον οποίο η ΝΔ προτείνει πώληση μεγαλύτερου ποσοστού, ώστε ο στρατηγικός επενδυτής να μπορεί να κάνει καλύτερα την δουλειά του και να αναπτύξει την επιχείρηση», όπως είπε. Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι στη διαγωνιστική διαδικασία θα μπορεί να συμμετέχει και η κινεζική State Grid, η οποία έχει δικαίωμα προτίμησης, ως μέτοχος που κατέχει το 24% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ.

Ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ αναφέρθηκε, επίσης, στην ανάγκη να προχωρήσουν οι μεγάλες διασυνδέσεις, όχι μόνο της Κρήτης με την Αττική, αλλά και με τα νησιά και τις γειτονικές χώρες. Σχετικά με τις υποδομές φυσικού αερίου, υπενθύμισε ότι επί κυβέρνησης ΝΔ είχαν ξεκινήσει ο IGB και ο ΤΑP, επισημαίνοντας πως η αξιωματική αντιπολίτευση προτίθεται να στηρίξει όλες τις πρωτοβουλίες, είτε αυτές αφορούν στη ΔΕΠΑ, είτε σε ιδιώτες. «Θα στηρίξουμε όλες τις πρωτοβουλίες τόσο στο θέμα της αποθήκευσης αερίου στην Καβάλα όσο και με το FSRU στην Αλεξανδρούπολη», είπε χαρακτηστικά ο ίδιος.

Αναφερόμενος στις λιμενικές υποδομές, ο κ. Χατζηδάκης είπε ότι η χώρα διαθέτει ικανό αριθμό καλά οργανωμένων λιμανιών, με τις συμβάσεις παραχώρησης που δρομολογήθηκαν στον Πειραιά (σ.σ. Cosco), να θεωρούνται εξαιρετικά επιτυχημένες, όπως καταδεικνύεται και από το γεγονός ότι ο Πειραιάς, είναι σήμερα, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι στην Ευρώπη για να προσθέσει πως ανάλογα αποτελέσματα αναμένονται και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, του Ηρακλείου, της Ηγουμενίτσας, της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας και του Βόλου, επισημαίνοντας ότι οι τελευταίες τρεις πόλεις, επειδή διαθέτουν σιδηροδρομικό δίκτυο, αποτελούν παραδείγματα συνδυασμένων μεταφορών.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο κ. Χατζηδάκης επισήμανε ότι η Ελλάδα πρέπει να υιοθετήσει τα logistics, καθώς αυτά αποτελούν έναν από τους πλέον προνομιακούς τομείς της χώρας, δεδομένης της γεωγραφικής θέσης της.