Το τηλεσκόπιο TESS της ΝASA συνεχίζει της ανακαλύψεις του, εντοπίζοντας αυτήν την φορά μια σχετικά κοντινή υπερ-Γή, σε απόσταση 31 ετών φωτός από τον πλανήτη μας. Πρόκειται για τον εξωπλανήτη GJ357d, o οποίος ευρίσκεται στην κατεύθυνση του αστερισμού της Ύδρας. Έχει μέγεθος περίπου διπλάσιο της Γής και εξαπλάσια μάζα, είναι δε πιθανό να έχει συνθήκες φιλόξενες για ζωή. Εκτιμάται ακόμη ότι μπορεί να έχει και νερό στην επιφάνειά του, κάτι που πάντως θα πρέπει να επιβεβαιωθεί στο μέλλον. Είναι ο πρώτος πιθανώς κατοικήσιμος εξωπλανήτης που ανακαλύπτεται από το TESS

H διεθνής ομάς επιστημόνων, που έκανε την σχετική δημοσίευση στο περιοδικό αστρονομίας και αστροφυσικής «Astronomy & Astrophysics» ανεκάλυψε ότι ο GJ357d χρειάζεται σχεδόν 56 ημέρες για μια πλήρη περιστροφή γύρω από το άστρο του (αυτή είναι η διάρκεια του έτους του), κινούμενος περίπου στο ένα πέμπτο της αποστάσεως της Γής από τον Ήλιο. Η σύνθεσις του είναι προς το παρόν άγνωστη.

Σχετικώς η Ντιάνα Κοσακόφσκι του γερμανικού Ινστιτούτου αστρονομίας Μάξ Πλάνκ στην Χαϊδελβέργη δήλωσε ότι ο GJ357d δέχεται περίπου την ίδια ποσότητα αστρικής ενέργειας από το άστρο του, με αυτήν που δέχεται ο Άρης από τον Ήλιο. Αν αυτός ο πλανήτης έχει πυκνή ατμόσφαιρα, κάτι που θα χρειασθεί περαιτέρω μελέτες για να προσδιορισθεί, θα μπορεί να παγιδεύει αρκετή θερμότητα για να ζεσταίνεται η επιφάνειά του, ώστε να επιτρέπεται η ύπαρξις νερού».