Με 24ωρη απεργία των εργαζομένων στα Ελληνικά Πετρέλαια, αρχίζει η περίοδος διανομής του πετρελαίου θέρμανσης. Με την απεργία, κατά τη διάρκεια της οποίας δεν θα γίνονται φορτώσεις από τις εγκαταστάσεις αποθήκευσης των ΕΛ.ΠΕ. σε ολόκληρη τη χώρα, το σωματείο εργαζομένων, διαμαρτύρεται για τις μεγάλες καθυστερήσεις στην πρόσληψη προσωπικού, με το οποίο θα καλυφθούν περίπου 250 κενές οργανικές θέσεις. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου κ. Αλέξη Αθανασόπουλο, το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι στις παραγωγικές μονάδες, να καλύπτουν πολύ περισσότερες ώρες από τις κανονικές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ασφάλεια του προσωπικού και των εγκαταστάσεων. Για το συγκεκριμένο θέμα εξ άλλου, το σωματείο υποστηρίζει ότι το επίπεδο συντήρησης των εγκαταστάσεων, δεν είναι αυτό που εγγυάται την ασφαλή λειτουργία τους, ενώ τονίζει ότι τα τμήματα συντήρησης έχουν διαλυθεί εδώ και χρόνια, και το σχετικό έργο εκτελείται από εργολάβους. Σε ό,τι αφορά στον εφοδιασμό της αγοράς, κύκλοι τη διοίκησης των ΕΛ.ΠΕ. διευκρίνιζαν ότι δεν πρόκειται να υπάρξει καμία επίπτωση από την απεργία, καθώς ήδη έχει ξεκινήσει ο εφοδιασμός των εταιρειών. Οι νέες επενδύσεις Είναι απαραίτητο να ξεκινήσουν οι νέες επενδύσεις στα διυλιστήρια Ελευσίνας και Θεσσαλονίκης, τόνισαν με έμφαση οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα ΕΛ.ΠΕ., καθώς όπως επεσήμαναν, καμία παραγωγική μονάδα υπό τις παρούσες συνθήκες και χωρίς επενδύσεις εκσυγχρονισμού, δεν μπορεί να σταθεί στην αγορά για περισσότερα από 5 χρόνια. Αναφορικά με τον εκσυγχρονισμό του διυλιστηρίου της Ελευσίνας, το σωματείο τάσσεται αναφανδόν υπέρ της υλοποίησής της. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του σωματείου κ. Αλέξη Αθανασόπουλο, το σωματείο τάσσεται υπέρ του εκσυγχρονισμού του, υπό την προϋπόθεση ότι θα εφαρμοστούν οι βέλτιστες προσφερόμενες τεχνολογίες για τα θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και θα τηρηθούν οι κανόνες διαφάνειας στην ανάθεση των έργων. Οι εργαζόμενοι, εκτιμούν ότι ο εκσυγχρονισμός του διυλιστηρίου, θα μειώσει σημαντικά την περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλεί η σημερινή παλαιά μονάδα διύλισης. Μιλώντας δε, για την πρόσφατη απόφαση του νομαρχιακού συμβουλίου, επεσήμαναν ότι αυτή, ζητά επιπλέον στοιχεία από την περιβαλλοντική μελέτη, για τη διασπορά ρύπων, κάτω από συγκεκριμένες κλιματολογικές συνθήκες και βεβαίως δεν είναι κάθετα αρνητική στη νέα επένδυση. (ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 12/10/07)