Ολοκληρώθηκε την Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2019 η συγχώνευση της ΕΕΣΣΤΥ ​με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η πρώτη απορροφήθηκε από τη δεύτερη και πλέον δεν υφίσταται ως ξεχωριστό νομικό πρόσωπο.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκτά πλέον τη δική της ​τεχνική βάση, «μια εξέλιξη που σηματοδοτεί σημαντικές βελτιώσεις στην εικόνα του σιδηροδρόμου και περισσότερες αναβαθμισμένες υπηρεσίες, τόσο στο επιβατικό όσο και στο εμπορευματικό της έργο».

Επιπλέον​, όπως επισημαίνεται, η νέα εταιρεία έχοντας συνολικό προσωπικό που ξεπερνά τους ​1.225 εργαζομένους, καθίσταται ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας στον ιδιωτικό τομέα. Προς την κατεύθυνση αυτή, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καλωσόρισε τους νέους συναδέλφους της πρώην ΕΕΣΣΤΥ ​(Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού) και δεσμεύθηκε για μια νέα δυναμική και παραγωγική εποχή, με τη συμμετοχή όλων, με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς. Σημειώνεται ότι ο αναφερόμενος αριθμός προσωπικού δεν περιλαμβάνει τους 70 συνοδούς που προσλαμβάνει η εταιρεία στην παρούσα περίοδο, όπως επίσης και τους 70 μηχανοδηγούς τρένων, που τώρα ολοκληρώνεται η εκπαίδευσή τους. Μόλις ολοκληρωθεί η πρόσληψή τους, το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ξεπεράσει τους 1.350 απασχολουμένους.

Πρόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ο εκσυγχρονισμός όλων των μηχανοστασίων της πρώην ΕΕΣΣΤΥ, αρχής γενομένης από το μηχανοστάσιο της Θεσσαλονίκης. Η πρώην ΕΕΣΣΤΥ λειτουργούσε 13 μηχανοστάσια επισκευής/κατασκευής μηχανών και βαγονιών τρένων, εκ των οποίων τα πιο σημαντικά βρίσκονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία εκτιμάται ότι θα επενδύσει περίπου 20 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του συνόλου των μηχανοστασίων, εκ των οποίων η μερίδα του λέοντος θα κατευθυνθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Η νέα ΤΡΑΙΝΟΣΕ σύντομα πρόκειται να μετακινηθεί σε καινούργια γραφεία, πέραν αυτών του ΟΣΕ όπου στεγάζεται σήμερα. Συγκεκριμένα, η εταιρεία μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι θα μετακινηθεί σε γραφεία που βρίσκονται επί της Λ. Συγγρού.