Ο διαγωνισμός για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς για τον «Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής Θρασίου Πεδίου» (Ε.Σ.Σ.Σ.Δ.Ι.), κηρύχθηκε τελικά άγονος καθώς κανένα από τα επενδυτικά σχήματα που απέμειναν στον διαγωνισμό (Goldair, Pearl και Damco – Foodlink) δεν κατέθεσε προσφορά για το ακίνητο των 1.450 στρεμμάτων που ανήκει στον ΟΣΕ.

H παραχώρηση του Θριασίου ΙΙ αφορούσε διάρκεια 30 ετών, με το ακίνητο να διαθέτει πολλαπλές σιδηροδρομικές γραμμές, ηλεκτροκίνηση, αποθήκες, κτήρια διοίκησης, κ.ά.

Τελικά οι εταιρείες που απέμεναν στον διαγωνισμό φαίνεται ότι διαφωνούσαν με τους οικονομικούς όρους, θεωρώντας την επένδυση “μη βιώσιμη”.

Ο διαγωνισμός προέβλεπε εφάπαξ οικονομικό αντάλλαγμα (ΕΟΑ), το οποίο θα έπρεπε να ανέρχεται κατ’ ελάχιστο στο ποσό των 20 εκατ. ευρώ, εκ του οποίου το 30% θα καταβαλλόταν από τον παραχωρησιούχο στον ΟΣΕ, με την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης, ενώ το υπόλοιπο 70% εντός 6 μηνών από την υπογραφή της.

Τώρα αναμένονται οι επόμενες κινήσεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, σχετικά με το εάν επαναπροκηρυχθεί ο διαγωνισμός, σε συνάρτηση με την τελική έκβαση για το Θριάσιο Ι, καθώς η τύχη του πρότζεκτ είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το «Θριάσιο Ι», την έκταση των 588 στρ. που έχει παραχωρηθεί στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-Goldair, αλλά έχει κολλήσει στις υπηρεσίες της Κομισιόν.