Η εταιρεία, η οποία έχει ξεκινήσει μια στρατηγική ανάκαμψης για να αντιμετωπίσει την πτώση στις πωλήσεις, βασιζόταν στις ισχυρές κινεζικές δραστηριότητες.
Πέρυσι πούλησε περίπου 1,55 εκατ. οχήματα στην Κίνα, 1,1% χαμηλότερα από το περασμένο έτος, ενώ η αγορά αυτοκινήτου της Κίνας υποχώρησε 8,2%.
Τον προηγούμενο μήνα η Nissan πούλησε 118.143 οχήματα στην Κίνα, ενώ έχει ανακοινώσει πως η παραγωγή στην Κίνα αναμένεται να ξεκινήσει εκ νέου κάποια στιγμή μετά τις 10 Φεβρουαρίου.