Bloodhound: Βρετανός Επιχειρηματίας Αναζητά Επειγόντως Χρηματοδότες για το Ταχύτερο Όχημα στη Γη

Bloodhound: Βρετανός Επιχειρηματίας Αναζητά Επειγόντως Χρηματοδότες για το Ταχύτερο Όχημα στη Γη
energia.gr
Τρι, 3 Μαρτίου 2020 - 10:18

Το project με το οποίο το Ηνωμένο Βασίλειο επιχειρεί να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας γης απειλείται και πάλι. Ο Ian Warhurst, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου Bloodhound που κατασκευάστηκε για να ξεπεράσει τα 800 χιλιόμετρα / ώρα (1.290 χιλιόμετρα / ώρα), λέει ότι αναζητά χρηματοδότες για το έργο και μάλιστα εντός του μήνα, αλλιώς θα αναγκαστεί να τερματίσει τις εργασίες αναβάθμισης του.

Το Bloodhound πέτυχε χρονομετρημένη μέγιστη ταχύτητα 628 μίλια / ώρα (1.010 χλμ / ώρα) σε δοκιμές πέρυσι, ενώ τροφοδοτείται μόνο από κινητήρα τζετ. Με την προσθήκη ενός πυραύλου, το όχημα θα μπορούσε εύκολα να καταρρίψει το υπάρχον παγκόσμιο ρεκόρ των 1.228 χλμ / ώρα.

Αυτό όμως δεν πρόκειται να συμβεί, υποστηρίζει ο επιχειρηματίας από το Γιορκσάιρ, εκτός αν υπάρξει χρηματοδότηση για να το υποστηρίξει.

Ο ίδιος ο Warhurst διέσωσε το project Bloodhound στα τέλη του 2018, αλλά μόνο για μία φορά. Στη συνέχεια αναζήτησε χρηματοδότες ώστε να ολοκληρωθεί το φιλόδοξο project του. Σύμφωνα με τον ίδιο περίπου 8 εκατομμύρια λίρες  είναι αρκετά.

"Έχουμε δείξει τι μπορεί να κάνει αυτό το αυτοκίνητο και υπήρξε τεράστια υποστήριξη γι 'αυτό. Αλλά παρόλο που είχα πολλές συνομιλίες με ανθρώπους που ενδιαφέρονται να το ακολουθήσουν, δεν έχουμε ακόμα καταφέρει να πάρουμε τα χρήματα ", δήλωσε ο μηχανικός της αυτοκινητοβιομηχανίας στο BBC News.

"Πρέπει πραγματικά να το κάνουμε αυτό τον επόμενο μήνα λόγω των χρονοδιαγραμμάτων που έχουμε."

Τα £8 εκατομμύρια θα καλύψουν τα τελευταία στοιχεία της εξέλιξης του πυραύλου και τις εργασίες που απαιτούνται για την προετοιμασία και τη λειτουργία του αυτοκινήτου στη διαδρομή αγώνων του Hakskeen Pan, μια αποξηραμένη λίμνη στην έρημο Καλαχάρι της Νότιας Αφρικής.

Ο στόχος είναι να προσπαθήσουμε να σπάσουμε το ρεκόρ ταχύτητας γης κατά τους ξηρούς, δροσερούς μήνες από τον Ιούλιο έως τον Αύγουστο του 2021. Αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να στο τελικό στάδιο το αργότερο τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους.

«Νομίζω ότι χρειάζεται περίπου ένα έτος για να ετοιμαστεί το αυτοκίνητο, οπότε πρέπει να προχωρήσουμε τους επόμενους μήνες», εξήγησε ο κ. Warhurst. "Αφού επιστρέψαμε από τη Νότια Αφρική στα τέλη του περασμένου έτους, αφήσαμε τα μέλη της ομάδας να αναλάβουν άλλα projects, αλλά τώρα πρέπει να είμαστε σίγουρα, αν τους ζητήσουμε να επιστρέψουν".

Ο επιχειρηματίας είπε ότι το ενδιαφέρον του κοινού για το έργο που βασίζεται στο Gloucestershire ήταν τεράστιο. Ανεξάρτητη ανάλυση της κάλυψης των μέσων μαζικής ενημέρωσης έδειξε ότι οι χορηγοί που συμμετείχαν στις δοκιμές της Νότιας Αφρικής θα μπορούσαν να έχουν λάβει 14: 1 απόδοση της επένδυσής τους, ισχυρίστηκε.

Το ιδιωτικά χρηματοδοτούμενο έργο Bloodhound ξεκίνησε το 2008 από τον τότε υπουργό επιστήμης και οδηγό αγώνων αυτοκινήτων Λόρδο Paul Drayson ως «όχημα» για να προσελκύσει μαθητές σε θέματα επιστήμης, τεχνολογίας, μηχανικής και μαθηματικών (STEM).

Ένα εκπαιδευτικό φιλανθρωπικό ίδρυμα λειτουργεί παράλληλα με το αναπτυξιακό πρόγραμμα, χρησιμοποιώντας μοντέλα πυραύλων για να διδάξει θεμελιώδεις έννοιες όπως οι Νεύτωνοι νόμοι.

Το Bloodhound σχεδιάστηκε για να τρέχει με έναν κινητήρα τζετ Eurofighter-Typhoon EJ200 σε συνδυασμό με έναν πύραυλο.

Η Rolls-Royce προμηθεύει το turbofan και η νορβηγική αεροδιαστημική εταιρεία Nammo είναι έτοιμη να παράσχει το booster.

Οι ταχύτητες που επιτεύχθηκαν πέρυσι από το Bloodhound με τη χρήση μόνο της μονάδας EJ200, το έβαλαν σε μια επιλεγμένη ομάδα μόνο οκτώ αυτοκινήτων για να τρέξουν πιο γρήγορα από τα 600 μίλια / ώρα - Sonic 1, Blue Flame, Thrust2, Budweiser Rocket, Sonic Arrow, Aussie Invader III και Thrust SSC.

Να σημειωθεί ότι το όχημα Thrust SSC είναι αυτό που έχει πετύχει το υπάρχον ρεκόρ ταχύτητας το 1997. Ο οδηγός του ήταν ο Andy Green, πρώην πιλότος της RAF ο οποίος είναι επίσης και ο οδηγός του Bloodhound.