Δημοσιογραφικές πληροφορίες θέλουν τη Mytilineos να είναι ο τελικός ανάδοχος για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Άκτιο – Αμβρακία, προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ. Αν και το έργο είχε κατακυρωθεί αρχικά σε διαγωνισμό το 2010, με αρχικούς μειοδότες του έργου ήταν η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ, ωστόσο στη συνέχεια υπήρξε προσφυγή από την ιταλική GD Infrastructure σε σχέση με την γνωστή απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού το 2017 με αποτέλεσμα η υλοποίηση του έργου να κολλήσει

Έτσι, από το συνολικό έργο μήκους 48,5 χιλιομέτρων και τις 4 αρχικές εργολαβίες που υπογράφηκαν το 2010, έχουν ολοκληρωθεί μόνο 15 χιλιόμετρα. Για την ιστορία οι. 

Στην προσπάθεια να ξεκολλήσει το έργο, η ηγεσία του υπουργείου μεταφορών είχε ανακοινώσει στις αρχές του έτους ότι ο παλιός διαγωνισμός θα ακυρωθεί και θα επαναληφθεί. Προτιμήθηκε η λύση να ζητηθεί από τους 4 υποψήφιους να ανανεώσουν τις προσφορές τους ώστε να προχωρήσει η αξιολόγηση, αλλά, τελικώς, οι τρεις εκ των τεσσάρων δεν εμφανίστηκαν (Intrakat, ΑΒΑΞ και GD Infrastrutture). Έτσι, η μοναδική υποψήφια που ανανέωσε την προσφορά της ήταν η Mytilineos, στην οποία και οδηγείται το έργο. 

Η ανάληψη του έργου από τη Mytilineos έρχεται σε συνέχεια των πρόσφατων ανακοινώσεων της εταιρείας για το μετασχηματισμό του τομέα έργων EPC – METKA σε νέο σύγχρονο και καινοτόμο Business Unit, το Sustainable Engineering Solutions (SES BU), ως αυτόνομη Γενική Διεύθυνση.

Συγκεκριμένα η νέα Γενική Διεύθυνση, όπως ανακοινώθηκε θα εστιάσει τόσο στη δυναμική ανάπτυξη έργων Βιώσιμης Ανάπτυξης (Sustainability) όσο και στην κατασκευή θερμικών σταθμών και επιλεγμένων κατασκευαστικών έργων που παραδοσιακά εκτελεί ο τομέας. Μεταξύ των στρατηγικών στόχων της νέας Γενικής Διεύθυνσης της εταιρείας είναι η στοχευμένη ανάπτυξη στο χώρο των υποδομών ενόψει και των μεγάλων έργων που έχουν προαναγγελθεί στη χώρα μας στο πλαίσιο της επανεκκίνησης της οικονομίας.