Σημαντική αύξηση καταγράφουν τα παράπονα-καταγγελίες προς τις καταναλωτικές οργανώσεις σχετικά με τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς, σύμφωνα με την ΕΚΠΟΙΖΩ αλλά και όλες τις Ενώσεις Καταναλωτών μέλη της ΠΟΜΕΚ «Η Παρέμβαση», μόνο το α’ τρίμηνο 2021 έχουν υποβληθεί 414 καταγγελίες.

Όπως προκύπτει από τα παράπονα του 2020, ο τομέας της ενέργειας βρισκόταν στην τρίτη θέση στον πίνακα καταγγελιών (1.280 καταγγελίες), μετά τις τράπεζες και τις τηλεπικοινωνίες, ενώ το α’ τρίμηνο 2021 αναρριχήθηκαν στη δεύτερη θέση. Τα προβλήματα έχουν ως εξής:

1. Υπέρογκοι λογαριασμοί ρεύματος: Ένα υψηλό ποσοστό καταναλωτών καταγγέλλει υπέρογκα ποσά στους λογαριασμούς που καλείται να πληρώσει. Ειδικότερα, τα ποσά αυτά αφορούν είτε επιπρόσθετες χρεώσεις είτε Ρυθμιζόμενες χρεώσεις είτε άσχετες με την κατανάλωση χρεώσεις.

2. Πλημμελείς υπηρεσίες: Πλημμελή παροχή υπηρεσιών εκ μέρους των προμηθευτών ενέργειας αλλά και του ΔΕΔΔΗΕ. Συγκεκριμένα, αναφέρονται καθυστερήσεις στη διεκπεραίωση των αιτημάτων και δυσκολία στην επικοινωνία μαζί τους, ελλιπής έως ανύπαρκτη προσυμβατική ενημέρωση, μη έκδοση εκκαθαριστικών λογαριασμών σε τακτική βάση, λανθασμένη ή μη τακτική καταμέτρηση εκ μέρους του ΔΕΔΔΗΕ.

3. Ρύθμιση οφειλής: Αδυναμία να αποπληρώσουν τους υπέρογκους λογαριασμούς και να αιτηθούν τη ρύθμιση των οφειλών τους.

4. Αθέμιτες πρακτικές: Παραπλάνηση σε σχέση με τα προσφερόμενα προγράμματα.

5. Διακοπή ρεύματος: Μεγάλο είναι και το ποσοστό των καταναλωτών που καταγγέλλουν είτε ότι οι προμηθευτές δεν δέχονται τους προτεινόμενους διακανονισμούς, είτε ότι αποβάλλονται αδικαιολόγητα από ευνοϊκές ρυθμίσεις.

(Από Ναυτεμπορική)