Αλλά το πιο ενδιαφέρον ερώτημα είναι γιατί οι καταναλωτές δεν αντιδρούν. Η καλύτερα γιατί ελάχιστοι αντιδρούν. Η απάντηση είναι ότι ο έλεγχος του λογαριασμού και η αντίδραση έχουν κόστος. Κόστος σε χρόνο και συναισθηματική αναταραχή. Και για τον μέσο καταναλωτή το κόστος αυτό είναι μεγαλύτερο από την απώλεια που του προκαλεί η μη τήρηση των συμφωνημένων από τον παροχό του. Ο καταναλωτής δεν είναι "ηλίθιος" - παραμένει με την θέλησή του "ορθολογικά ανίδεος" (rationally ignorant όπως λένε οι οικονομολόγοι)
Ευτυχώς υπάρχει λύση.
Η πρώτη ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών στην Ελλάδα, το allazorevma.gr μειώνει το κόστος της έρευνας της αγοράς και της αντίδρασης σε λαίμαργους πάροχους στο ελάχιστο.
Προσκαλούμε τους φίλους μας να αντιδράσουν. Βοηθήστε μας να συμβάλουμε στην αύξηση του ανταγωνισμού.
Να πείσουμε, αντίθετα με ότι κάποιοι ίσως υποθέτουν, ότι δεν είμαστε συνολικά "Ηλίθιοι" - ούτε καν "Ορθολογικά Ανίδεοι"
(από allazorevma.gr)