Καραμανλής: «Δεν θα Υπάρξουν Αυξήσεις στα Εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς – Τα Έργα Υποδομών Έχουν και Κοινωνική Διάσταση»

Καραμανλής: «Δεν θα Υπάρξουν Αυξήσεις στα Εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς – Τα Έργα Υποδομών Έχουν και Κοινωνική Διάσταση»
energia.gr
Τετ, 22 Δεκεμβρίου 2021 - 15:54

Στην προσπάθεια αντιμετώπισης του τέταρτου κύματος κορονοϊού, τη στήριξη των πολιτών απέναντι στο κύμα ανατιμήσεων και την κοινωνική διάσταση των έργων υποδομών, αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ

«Η Κυβέρνηση με έξυπνο και ορθολογικό τρόπο έδωσε ενισχύσεις εκεί που έπρεπε», τόνισε, αναφερόμενος στην οικονομική διαχείριση των επιπτώσεων των μέτρων κατά της πανδημίας.

«Πάμε να στηρίξουμε το μέσο νοικοκυριό και τα χρήματα που έχει δώσει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη στο μέσο νοικοκυριό και τη μέση επιχείρηση, δεν έχουν δοθεί σε καμία άλλη χώρα της Ευρώπης», εξήγησε ο κ. Καραμανλής.

Αναφέρθηκε στα μέτρα στήριξης των πολιτών απέναντι στο κύμα ανατιμήσεων και την ενεργειακή κρίση και επισήμανε: «Όλα αυτά τα μέτρα στήριξης τα παίρνει μία κεντροδεξιά Κυβέρνηση, δεν τα παίρνει μία αριστερή Κυβέρνηση».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι δεν θα υπάρξουν αυξήσεις στα εισιτήρια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, ενώ όσον αφορά στα διόδια επισήμανε ότι οι αυξήσεις είναι πολύ μικρές και προσαρμόζονται ανάλογα με τον πληθωρισμό.

Στάθηκε δε, στην οικονομική αλλά και κοινωνική διάσταση των έργων υποδομών. Αναφέρθηκε στα μεγάλα έργα, που ξεμπλοκάρουν, όπως η Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας, ο Ε65 και το Πάτρα - Πύργος, το οποίο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2022 και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τα τρία χρόνια. «Όλα αυτά τα έργα έχουν και κοινωνική διάσταση», τόνισε.

Ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι «για πρώτη φορά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες δρομολογούνται έργα ύψους 13 δισ. ευρώ. Έχουν ήδη συμβασιοποιηθεί τα 3,2 δισ. ευρώ και μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε δημοπρατήσει έργα ύψους 5,5 δισ. ευρώ. Αυτό σημαίνει διάχυση της ανάπτυξης, σημαίνει θέσεις εργασίας, σημαίνει ότι και άλλες επιχειρήσεις θα ευνοηθούν, όχι μόνο οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες». Ανέφερε, μάλιστα, ότι και ο Τζο Μπάιντεν στις ΗΠΑ, το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν ότι πέρασε ένα νόμο για τις επενδύσεις.

Τέλος, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε: «Δεν αυτοσχεδιάζουμε. Τα έργα αυτά δεν είναι μεμονωμένα. Δεν ξυπνήσαμε ένα πρωί και είπαμε θα κάνουμε ένα δρόμο στα Τρίκαλα ή θα κάνουμε ένα σιδηροδρομικό έργο. Τα έργα αυτά έχουν σχεδιαστεί βήμα - βήμα και εξυπηρετούν έναν εθνικό στόχο: Η χώρα μας να γίνει ένας κόμβος υποδομών και μεταφορών της ευρύτερης περιοχής».