Μάλιστα, η Deloitte διατήρησε επίσης την άριστη πιστοληπτική της ικανότητα κατηγορίας ΑΑΑ+, παραμένοντας το ισχυρότερο brand μεταξύ του συνόλου των ανταγωνιστών της, ενώ κατατάχθηκε εκ νέου στις 10 ισχυρότερες μάρκες παγκοσμίως.
Σχολιάζοντας αυτή τη νέα και ιδιαίτερα σημαντική διάκριση, ο CEO της Deloitte Ελλάδος κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος σημείωσε: «Το γεγονός ότι η Deloitte συνεχίζει να κερδίζει την αναγνώριση των αναλυτών για 4η συνεχή χρονιά, εν μέσω μάλιστα μιας άνευ προηγουμένου παγκόσμιας πανδημίας διετούς διάρκειας, αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη για την προσαρμοστικότητα, τη διορατικότητά μας και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας. Η διάκριση αυτή σημαίνει πως σε οτιδήποτε κάνουμε για τους πελάτες μας, τους ανθρώπους μας και την κοινωνία, βάζουμε όλη την τεχνογνωσία, την εμπειρία και τους εαυτούς μας, ώστε να δημιουργούμε προστιθέμενη αξία με θετικό αντίκτυπο για όλους».