Τις εκτιμήσεις της για την πορεία της εταιρείας το 2022 παρουσίασε η διοίκηση της Cenergy Holdings κατά την ενημέρωση των αναλυτών με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου της τρέχουσας οικονομικής χρήσης. Σύμφωνα με την εταιρεία στον τομέα των καλωδίων, η στρατηγική συνεργασία με την Orsted βρίσκεται σε καλό δρόμο, υπάρχει ορμή και αυξημένη ζήτηση στην αγορά καλωδιακών προϊόντων, και προβλέπεται η αξιοποίηση της υψηλής παραγωγικής ικανότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του 2022 για όλα τα εργοστάσια καλωδίων της Cenergy Ηoldings

Στον τομέα των σωλήνων χάλυβα υπάρχει εμπιστοσύνη για το μέλλον, διαφοροποίηση σε προϊόντα και αγορές και ετοιμότητα για την υλοποίηση του σχεδίου επιταχυνόμενης ενεργειακής μετάβασης.

Αιολικά πάρκα

Υπό μελέτη βρίσκεται το μεγάλο έργο για τη δημιουργία επιχειρηματικού κόμβου με έμφαση στα αιολικά πάρκα. Όπως τόνισε η Cenergy Holdings, πρόκειται για ένα φιλόδοξο σχέδιο που στόχο έχει τη δημιουργία hub εταιρειών σχετικών με την παραγωγή εξοπλισμού για μεγάλα αιολικά πάρκα. Η Cenergy επιδιώκει με αυτόν τον τρόπο να αξιοποιήσει την τεχνογνωσία επεξεργασίας χάλυβα που διαθέτει η Σωληνουργεία Κορίνθου αλλά και των καλωδίων με την Ελληνικά Καλώδια. Επίσης επιδιώκει να αξιοποιήσει τις εγκαταστάσεις που διαθέτει στον Αλμυρό Βόλου. Βασική προϋπόθεση αποτελεί η επένδυση αυτή, που υπολογίζεται στα 70 εκατ. ευρώ, να ενταχθεί στις εμβληματικές επενδύσεις. Το σχέδιο περιλαμβάνει τη δημιουργία συστάδας εταιρειών με τη συνδρομή μικρών ελληνικών βιομηχανιών και παραγωγικών μονάδων με αντικείμενο την κατασκευή πυλώνων που αποτελούν τις βάσεις για τα πλωτά αιολικά πάρκα.

Όπως τόνισε η διοίκηση της εταιρείας η επιτυχής εκτέλεση μεγάλων έργων στην ενέργεια συνεχίζει να αποτελεί τον κύριο παράγοντα επιτυχίας αυτής της κερδοφορίας, καθώς προσφέρει μια σταθερή βάση σε ένα δύσκολο παγκόσμιο μακροοικονομικό περιβάλλον. Το αναπροσαρμοσμένο EBITDA (α-EBITDA) ανήλθε σε 22,6 εκατ. ευρώ (+25% σε σχέση με το α’ τρίμηνο 2021), καθώς και οι δύο κλάδοι καλώδια και χάλυβας προστάτευσαν τα περιθώρια κέρδους τους καθ’ όλη τη διάρκεια του τριμήνου, εστιάζοντας σε προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας και μετακυλίοντας το αυξημένο κόστος όπου αυτό ήταν δυνατόν.

Η ισχυρότερη λειτουργική κερδοφορία και τα χαμηλότερα χρηματοοικονομικά έξοδα παράγουν κέρδη προ φόρων ύψους 12,3 εκατ. ευρώ, σημαντικά αυξημένα σε σχέση με τα 4,9 εκατ. ευρώ του πρώτου τριμήνου του 2021. Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν στα 9,6 εκατ. ευρώ, από 4,6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο 2021, αντιπροσωπεύοντας το 3,2% των πωλήσεων (έναντι 2,0% το α’ τρίμηνο του 2021).

(από την εφημερίδα "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ")