Στο energia.gr, δεν θα μπούμε στον πειρασμό να περάσουμε από την κρισάρα της σύγκρισης το τί κάνουν οι άλλες ευρωπαϊκές χώρες για να φρενάρουν την αδιανόητη αύξηση της τιμής των υγρών καυσίμων και συνακόλουθα του κόστους χρήσης των ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων. Θα ασχοληθούμε με το τί κάνει, αν κάνει, η Κυβέρνηση, για να προστατεύσει τους καταναλωτές από τη θύελλα 

που ενέσκηψε στη χώρα τους τελευταίους μήνες, μετά την ρωσική εισβολή στην Ουκρανία. Η γλύσχρα εφάπαξ επιδότηση που δόθηκε για την αγορά βενζίνης είναι ασφαλώς σταγόνα στον ωκεανό. Τη δε υπόσχεση για επανάληψη του ίδιου μέτρου, προσεχώς, συγνώμη, αλλά δεν τη σχολιάζουμε. Αυτό  που έχει σημασία είναι το τί υποστηρίζουν κυβερνητικά στελέχη, όπως για παράδειγμα, ο υπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας. Μας είπε πρόσφατα πως οι 27 Υπουργοί Οικονομικών της Ε.Ε. συνιστούν να μη μειώνονται οι φόροι κατανάλωσης στα καύσιμα επειδή αυτό δεν ενέχει κοινωνική δικαιοσύνη. Η αλήθεια είναι πως θύμισε κατά κάποιο τρόπο την παλιά διαφήμιση με τους 28 κατασκευαστές πλυντηρίων που συνιστούσαν…SKIP, (ξεπερνούν κατά ένα τους 27 της Ε.Ε., αλλά ποιος ξέρει, υπάρχει και η Ουκρανία για να συμπληρώσει τον αριθμό).

Oλόκληρο το άρθρο στη στήλη Σχόλιο, εδώ