να μειώσει το κόστος και την κατανάλωση ενέργειας σήμερα, σε σύγκριση με πέρυσι, με το 65% να δηλώνει ότι ενδιαφέρεται περισσότερο τώρα σε σχέση με έναν χρόνο πριν για την παρακολούθηση της κατανάλωσης ενέργειας, για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος (61%) και για την αγορά νέων ενεργειακών προϊόντων και υπηρεσιών (50%). Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (42%) δηλώνουν ότι θα προτιμούσαν πολλαπλούς παρόχους ενεργειακών λύσεων από έναν μόνο πάροχο, ενώ σε ό,τι αφορά τις ενεργειακές λύσεις, πάνω από το 25% θα προτιμούσε να απευθυνθεί σε κάποιον διαδικτυακό λιανοπωλητή, πάροχο ηλιακής ενέργειας ή έμπορο λιανικής πώλησης οικιακών βελτιώσεων, έναντι του παρόχου ενέργειας με τον οποίο ήδη συνεργάζεται. Την ίδια ώρα, η πλειονότητα των καταναλωτών έχει ήδη επενδύσει ή σκοπεύει να επενδύσει σε προϊόντα που αλλάζουν τον ενεργειακό τρόπο ζωής του – 82% σε ενεργειακά αποδοτικές συσκευές, 67% σε ενεργειακά αποδοτικά κουφώματα και μόνωση, 60% σε «έξυπνο» θερμοστάτη και 59% σε ηλεκτρικό όχημα.
kathimerini.gr