Ενα 20μετρο τουριστικό σκάφος, το Angel Island, που λειτουργεί στον κόλπο του Σαν Φρανσίσκο, προκειται να μετατραπεί  στο πρώτο οχηματαγωγό μηδενικών εκπομπών, ηλεκτρικής πρόωσης που θα διανύει μικρές αποστάσεις στην Καλιφόρνια, ξεκινώντας το 2024. Το πλοίο που είναι το μεγαλύτερο στον στόλο Angel Island-Tiburon Ferry Company μπορεί να μεταφέρει έως και 400 επιβάτες. Το πλοίο εκτελεί τακτικά δρομολόγια από την πόλη Tiburon στον κόλπο προς το Angel Island. Είναι επίσης διαθέσιμο για τουριστικές κρουαζιέρες στο ηλιοβασίλεμα στον κόλπο.

 

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που το Angel Island θα είναι το πρώτο από τα πλοία στην Καλιφόρνια με 100% μηδενικές εκπομπές, καθώς η εταιρεία μας συνεχίζει να υποστηρίζει το φυσικό περιβάλλον του κόλπου και το πανέμορφο κρατικό μας πάρκο», δήλωσε ο Captain Maggie. McDonogh, τέταρτης γενιάς ιδιοκτήτης και χειριστής του Angel Island. "Η παροχή επαρκούς ηλεκτρικής ενέργειας στον τερματικό σταθμό των πορθμείων μας είναι ουσιαστικό μέρος αυτού του σχεδίου."

Η Pacific Gas and Electric Company της Καλιφόρνια συνεργάζεται στο έργο για την ενίσχυση της μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας στον τερματικό σταθμό των πορθμείων και την υποστήριξη της εγκατάστασης υποδομής φόρτισης. Το έργο ηλεκτροδότησης αντιπροσωπεύει επίσης ένα σημαντικό ορόσημο για το Πρόγραμμα Στόλου Ηλεκτρικών Οχημάτων της PG&E, επεκτείνοντας την υποστήριξη του προγράμματος για την ηλεκτροκίνηση των μεταφορών ώστε να συμπεριλάβει τον θαλάσσιο τομέα.

"Το πλοίο Angel Island είναι ένα σημαντικό μέρος της ιστορίας της Καλιφόρνια και του τουρισμού της Bay Area, μεταφέροντας εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες στο Angel Island State Park για σχεδόν μισό αιώνα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που υποστηρίζουμε και συνεργαζόμαστε για τη μετατροπή του σε σκάφος ηλεκτρικής πρόωσης », δήλωσε η Λυδία Κρέφτα, Διευθύντρια Μεταφοράς Καθαρής Ενέργειας της PG&E.

Η Green Yachts με έδρα την Καλιφόρνια επιλέχθηκε για να μετατρέψει το Angel Island σε σκάφος ηλεκτρικής πρόωσης. Η εταιρεία υπογραμμίζει τη σημασία της ύπαρξης επαρκούς ηλεκτρικής παροχής για γρήγορη φόρτιση μεταξύ των δρομολογίων των πορθμείων, σημειώνοντας ότι το πλοίο απαιτεί 30 kWh για να διανύσει ένα μίλι. «Η αυξημένη ενεργειακή απαίτηση ανά μίλι δείχνει τη σημαντική πρόκληση που σχετίζεται με την ηλεκτροδότηση του θαλάσσιου τομέα», δήλωσε ο Graham Balch, Managing Broker της Green Yachts.