για την μετατροπή του στόλου τους σε ηλεκτρικό το 2030. Δηλαδή πέντε χρόνια νωρίτερα από ό,τι αποφάσισε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Οι συγκεκριμένες εταιρείες προτείνουν, επίσης, όλα τα νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα να έχουν μηδενικές εκπομπές έως το 2035, με δεσμευτικούς στόχους αγοράς για στόλους άνω του συγκεκριμένου μεγέθους.
Η κοινοπραξία υποστηρίζει ότι ο εξηλεκτρισμός των στόλων αντιπροσωπεύει μία χρυσή ευκαιρία για τη γρήγορη μείωση των εκπομπών, τη μείωση της κλίμακας κόστους μετακίνησης και την ανάπτυξη μίας αγοράς μεταχειρισμένων με οικονομικά προσιτά EV.
Τα εταιρικά αυτοκίνητα όχι μόνο αντιπροσωπεύουν έξι στα δέκα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ευρώπη, αλλά πλέον έχουν μεγάλες αυτονομίες ικανοποιώντας τις ανάγκες των επαγγελματιών. Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση αποδεικνύεται οικονομική λύση για τη μετακίνηση επαγγελματικών στόλων. Στοιχεία από την ACEA, την Ένωση Κατασκευαστών Οχημάτων, δείχνουν ότι πέρυσι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν μερίδιο αγοράς 12,1% στην ΕΕ, αν και τα νούμερα για τα εταιρικά αυτοκίνητα είναι υψηλότερα.
Πριν λίγες ημέρες το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε υπέρ του πακέτου «Fit for 55» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, το οποίο θέτει στόχο 55% μείωση του CO2 από τα αυτοκίνητα και 50% μείωση για τα φορτηγά έως το 2030, σε σύγκριση με το 2021, ενώ θα πρέπει να υπάρξει μείωση 100% των ρύπων έως το 2035. ΑΠΕ Μ ΠΕ