Η διεύρυνση στο πεδίο της ηλεκτροκίνησης ωθήθηκε από μια εκτίναξη 68% στην Κίνα, ενώ η εταιρεία ολοκλήρωσε την εμβληματική "ηλεκτρικοποίηση" στο εργοστάσιό της στην Chattanooga του Τενεσί.
Ωστόσο, ο συνολικός αριθμός παράδοσης οχημάτων υποχώρησε κατά 7%, στα 8,3 εκατ. οχήματα το 2022, ενώ οι καθαρές ταμειακές ροές μειώθηκαν στα 4,8 δισ. ευρώ, έναντι 8,6 δισ. ευρώ το 2021.
Στην ετήσια έκθεσή της, η εταιρεία απέδωσε το συγκεκριμένο φαινόμενο "σε μια αύξηση του ενεργού κεφαλαίου, λόγω ζητημάτων εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics, ειδικά προς το τέλος του έτους", ενώ εκτίμησε ότι "σε μεγάλο βαθμό αυτή η τάση θα αναστραφεί" εντός του 2023.
Ο CEO Oliver Blume ανέφερε ότι η Volkswagen "έχει θέσει ξεκάθαρους και φιλόδοξους στόχους και έλαβε τις απαραίτητες αποφάσεις για την απλοποίηση διαδικασιών" το 2022, ενώ το ερχόμενο έτος θα είναι "αποφασιστικής σημασίας" για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων του ομίλου.
Ο CFO & COO της Volkswagen, Arno Antlitz, ανέφερε από την πλευρά του ότι η ισχυρή χρηματοοικονομική θέση θα επιτρέψει στην εταιρεία "να συνεχίσει να επενδύει στον εξηλεκτρισμό και την ψηφιοποίηση" εντός ενός οικονομικού περιβάλλοντος γεμάτου προκλήσεις.
capital.gr