Το Gigafactory της Tesla στο Τέξας πέτυχε ένα νέο ορόσημο παραγωγής 4.000 αυτοκινήτων σε μια εβδομάδα, αλλά το εργοστάσιο υπολείπεται του Gigafactory του Βερολίνου στον φιλικό ανταγωνισμό για την αύξηση της παραγωγής. Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει δύο μεγάλα εργοστάσια, το Gigafactory Berlin και το Gigafactory Texas, σε μαζική παραγωγή ταυτόχρονα.

 

Αυτό δημιούργησε έναν ας πούμε, φιλικό ανταγωνισμό μεταξύ των δύο.

Όταν λοιπόν ένα νέο όχημα μπαίνει σε παραγωγή όγκου σε ένα νέο εργοστάσιο, η Tesla θεωρεί γενικά ως στόχο τις 5.000 μονάδες την εβδομάδα.

Τον περασμένο μήνα, το Gigafactory του Βερολίνου πέτυχε αυτόν τον στόχο με 5.000 οχήματα Model Y που παρήχθησαν σε μια εβδομάδα.

Εκείνη τη στιγμή, το Gigafactory Texas ήταν γνωστό ότι παρήγαγε μόνο 3.000 οχήματα Model Y την εβδομάδα και η Tesla δεν είχε ενημερώσει τον ρυθμό παραγωγής από τον Δεκέμβριο.

Σήμερα, η Tesla ανακοίνωσε ότι το Gigafactory Texas πέτυχε ρυθμό παραγωγής 4.000 μονάδων σε μια εβδομάδα.

Ως εκ τούτου, το εργοστάσιο της Tesla με έδρα το Όστιν υπολείπεται λίγο από αυτό στη Γερμανία.

Ωστόσο, η μονάδα παραγωγής του Τέξας αντιμετωπίζει διαφορετικές προκλήσεις από το Gigafactory του Βερολίνου.

Η κύρια διαφορά είναι ότι ορισμένα από τα οχήματα που παράγονται στο Texas είναι εξοπλισμένα με τις κυψέλες μπαταρίας 4680 της Tesla, οι οποίες επιτρέπουν τη νέα σχεδίαση πλαισίου " structural battery pack ".

Όπως είναι γνωστό η Tesla είχε προβλήματα με την αύξηση της παραγωγής των κυψελών 4680. Το ζήτημα αυτό πιστεύεται ότι επηρεάζει την παραγωγή στο εργοστάσιο, αν και η Tesla έχει προσαρμοστεί παράγοντας κάποια οχήματα Model Y με κυψέλες μπαταρίας 2170, όπως κάνει και σε άλλα εργοστάσια.

Ο νέος ρυθμός παραγωγής φέρνει την Tesla πιο κοντά στο στόχο της να έχει δυναμικότητα 2 εκατομμυρίων οχημάτων ετησίως φέτος.