Η Audi παρέδωσε συνολικά 34.584 ηλεκτρικά οχήματα (EV) τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, αυξημένα κατά 43% σε σύγκριση με τα 24.236 που παραδόθηκαν το 1ο τρίμηνο του 2022. Τα ακόλουθα μοντέλα EV που οδήγησαν στην αύξηση είναι το Audi Q4 e-tron που πούλησε 21.299 μονάδες, το Audi e-tron/ Q8 e-tron με 9,693 μονάδες και το Audi e-tron GT που πούλησε 2,997 μονάδες.

Ως αποτέλεσμα, το συνολικό μερίδιο EV της Audi έφτασε το 8,2%, από 6,2% πέρυσι τέτοια εποχή. Ειδικότερα, η Audi είδε αυξανόμενη ζήτηση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2023, η Audi διπλασίασε τον αριθμό των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) που παρήγαγε, με 47.660 μονάδες έναντι 22.614 την ίδια περίοδο πέρυσι. Η πολυτελής γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναφέρει ότι η αύξηση οφείλεται στη βελτίωση της αλυσίδας εφοδιασμού.

Η Audi λέει ότι η παραγωγή στην Κίνα εξακολουθεί να είναι μειωμένη, με αποτέλεσμα να έχει ξεκινήσει αργά το έτος. Ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε ότι ο όγκος παραγωγής αυξήθηκε καθ' όλη τη διάρκεια του τριμήνου, φθάνοντας στα επίπεδα πριν από το lock down που επιβλήθηκε λόγω Covid (1ο τρίμηνο 2022).

Με τις συνολικές παραδόσεις να αυξάνονται σχεδόν 8%, τα έσοδα της Audi αυξήθηκαν κατά 18,2% στα 16,9 δισ. ευρώ (18,6 δισ. δολάρια). Ωστόσο, παρά την αύξηση της πρώτης γραμμής, τα λειτουργικά κέρδη της Audi μειώθηκαν κατά σχεδόν 60% λόγω της αντιστάθμισης των πρώτων υλών το 1ο τρίμηνο του 2022.

Ο διευθύνων σύμβουλος Markus Duesmann εξήγησε:

Αυξήσαμε τις παραδόσεις των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων στον όμιλο της μάρκας κατά 43%. Αυτό δείχνει πόσο ελκυστικό είναι ήδη το ηλεκτρικό μας χαρτοφυλάκιο. Και με τη μεγαλύτερη επίθεση μοντέλων στην ιστορία της Audi, ξεκινώντας με το Q6 e-tron το δεύτερο εξάμηνο του έτους, δίνουμε τη σωστή απάντηση στην επιταχυνόμενη τάση προς την ηλεκτρική κινητικότητα.

Τον Μάρτιο, η Audi παρουσίασε ένα "κοντά στην παραγωγή" μοντέλο Q6 e-tron, το οποίο θα κινείται πάνω στη νέα πλατφόρμα PPE που αναπτύχθηκε από κοινού με την Porsche προσφέροντας ένα ηλεκτρικό σύστημα 800V και ισχυρούς, αποδοτικούς ηλεκτροκινητήρες.

Η Audi θα λανσάρει το Q6 e-tron αργότερα φέτος, πυροδοτώντας μια νέα εποχή BEV για τη μάρκα με τέσσερις δακτυλίους, συμπεριλαμβανομένων δέκα πλήρως ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι τα τέλη του 2025.

Από τα 43 δισεκατομμύρια ευρώ (περίπου 47,3 δισεκατομμύρια δολάρια) του προγραμματισμένου προϋπολογισμού επενδύσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας για τα επόμενα πέντε χρόνια, τα 28 δισεκατομμύρια ευρώ (30,8 δισεκατομμύρια δολάρια) θα αφιερωθούν στην ανάπτυξη νέων BEV και την ψηφιοποίηση, καθώς σκοπεύει να κυκλοφορήσει αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα από το 2026.