Θυμάστε την παρουσίαση των πρωτότυπων ηλεκτρικών μοτοσυκλετών Ninja EV και Z EV από την Kawasaki στην EICMA 2022; Παρόλο που μπορεί να χρειάστηκε λίγος χρόνος για να ανακοινώσει η Kawasaki δημοσίως ότι εργάζεται πάνω σε ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, το project παίρνει σάρκα και όστα χρησιμοποιώντας μια υπάρχουσα πλατφόρμα μοτοσικλέτας εσωτερικής καύσης ως δομικό δομικό στοιχείο.

Γι' αυτό, όπως δήλωσε η εταιρεία, αναμένει να βγάλει τις πρώτες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες της στον κόσμο ως μοντέλα παραγωγής αργότερα μέσα στο 2023.

Δεδομένου ότι τώρα είναι οι πρώτες μέρες του Αυγούστου 2023, ωστόσο, αν αναρωτιέστε για την πρόοδο αυτών των δύο ποδηλάτων, μάλλον δεν είστε οι μόνοι. Εδώ είναι που τα κυβερνητικά έγγραφα έγκρισης τύπου οχήματος μπορούν να φανούν χρήσιμα - όπως αυτά που κατέθεσε η Kawasaki στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών, Περιφερειακής Ανάπτυξης, Επικοινωνιών και Τεχνών της Αυστραλίας (πείτε το πέντε φορές γρήγορα).

Η έγκριση χορηγήθηκε επίσημα στην Kawasaki Heavy Industries Limited από τις 31 Ιουλίου 2023 και ισχύει μέχρι τις 30 Ιουλίου 2030, εκτός αν ανακληθεί νωρίτερα. Το εγκεκριμένο όχημα φέρει την ονομασία μοντέλου NX011A, ενώ οι παραλλαγές του αναφέρονται ως NR011A και NX011A. Το NR011A, όπως προκύπτει από τις φωτογραφίες που κατατίθενται με το έγγραφο έγκρισης τύπου, είναι το Z e-1. Το NX011A, εν τω μεταξύ, θα αναφέρεται συνηθέστερα ως Ninja e-1.

Εκτός από τις πρώτες εικόνες των ολοκληρωμένων οχημάτων, το έγγραφο έγκρισης τύπου δίνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με τις δύο πρώτες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παραγωγής της Kawasaki που δεν έχουν δημοσιευτεί προηγουμένως.

Η ισχύς του κινητήρα αναφέρεται στα 9KW, δηλαδή λίγο πάνω από 12 ίππους. Αυτό δεν είναι τρελά ισχυρό, αλλά αυτές οι μοτοσυκλέτες προορίζονται για μετακίνηση μέσα στις πόλεις, καθώς και ότι είναι σχετικά ελαφριές, ειδικά για ηλεκτρικές μοτοσικλέτες.

Το μεταξόνιο τόσο του Ninja e-1 όσο και του Z e-1 θα είναι 1.370 χιλιοστά. Το βάρος του Z e-1 αναφέρεται στα 135 κιλά, το βάρος του Ninja e-1 είναι ελαφρώς βαρύτερο και ζυγίζει 140 κιλά.