Η Αρχή Ασφάλειας Πετρελαίου της Νορβηγίας (PSA) έδωσε τη συγκατάθεσή της στην Equinor για ερευνητικές γεωτρήσεις στα τεμάχια 15/6 και 30/4 στον νορβηγικό τομέα της Βόρειας Θάλασσας

Το πηγάδι 15/6-B-20, γνωστό ως Dougal prospect, εντάσσεται στις άδειες παραγωγής 029 C – που διαχειρίζεται η Equinor (57 %) μαζί με τις εταιρείες Petoro (30 %) και Vår Energi (13%) - και 048, το οποίο επίσης διαχειρίζεται η Equinor (78,2%) με εταίρο την KUFPEC Norway (21,8%) σε αυτήν την άδεια.

Το βάθος του νερού στην τοποθεσία είναι 116 μέτρα.

Η γεώτρηση στο πηγάδι 15/6-B-20 θα διεξαχθεί από την εξέδρα Noble Lloyd Noble jack-up, η οποία αγοράστηκε από την Shelf Drilling και θα μετονομαστεί σε Shelf Drilling Barsk. Αυτή η εξέδρα πουλήθηκε ως μέρος των προσπαθειών της Noble να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες που σχετίζονται με τη συγχώνευσή της με τη Maersk Drilling, η οποία ολοκληρώθηκε το 2022. 

Από την άλλη πλευρά, το πηγάδι 30/4-4 (η προοπτική Sara) περιλαμβάνεται στην άδεια παραγωγής 043 FS, η οποία χορηγήθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2023 και ισχύει έως τις 17 Φεβρουαρίου 2028. Η Νορβηγική Διεύθυνση Πετρελαίου (NPD) χορήγησε στην Equinor άδεια γεώτρησης για το εν λόγω πηγάδι πριν από λίγες μέρες. Η Equinor είναι ο χειριστής της άδειας και κατέχει ποσοστό ιδιοκτησίας 51%, ενώ οι εταίροι της, η Petoro και η Sval Energi, κατέχουν το υπόλοιπο 30 και 19 τοις εκατό, αντίστοιχα.

Το βάθος του νερού στην τοποθεσία είναι 128,6 μέτρα και η γεώτρηση στο 30/4-4 αναμένεται τον Σεπτέμβριο του 2023.Οι εργασίες γεώτρησης θα πραγματοποιηθούν με το ημι-υποβρύχιο γεωτρύπανο Transocean Spitsbergen, το οποίο αρχικά έλαβε το Acknowledgment of Compliance (AoC) από το PSA τον Ιούλιο του 2009 όταν ονομαζόταν Aker Spitsbergen.

Μετά από μια αλλαγή στην ιδιοκτησία της εξέδρας, η Transocean υπέβαλε αίτηση για νέο AoC και άλλαξε το όνομα της εξέδρας σε Transocean Spitsbergen. Το νέο AoC παραλήφθηκε το 2012. Αυτή η εξέδρα λειτουργεί για την Equinor εδώ και αρκετά χρόνια. Το Transocean Spitsbergen, που κατασκευάστηκε το 2010, είναι μια χειμερινή ημι-υποβρύχια εξέδρα διπλής γέφυρας έκτης γενιάς, ικανή να τρυπήσει σχηματισμούς υψηλής πίεσης/υψηλής θερμοκρασίας και είναι εξοπλισμένη με αυτόματο σύστημα ελέγχου διάτρησης. Αυτή η εξέδρα κατασκευάστηκε στο Aker Stord.