Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, η BYD, ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει την Toyota στο γήπεδό της. Η BYD λάνσαρε την Τετάρτη στην Ιαπωνία το αμιγώς ηλεκτρικό Dolphin hatchback που ξεκινάει από 3,63 εκατομμύρια γιεν (24.570 δολάρια), καθώς θέλει να τα βάλει στα ίσια με την Toyota. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το Dolphin EV σε μια εκδήλωση στο Τόκιο την Τετάρτη. Με μπαταρία 70 kWh, το βασικό μοντέλο παρέχει αυτονομία 250 μιλίων (400 χλμ.).

 

Το μοντέλο με την εκτεταμένη εμβέλεια προσφέρει αυτονομία έως και 295 μίλια (476 χλμ.) με μια μπαταρία 150 Wh. Θα κοστίζει περίπου 4 εκατομμύρια γιεν (27.080 δολάρια).

Παρόλο που η BYD έχει επεκτείνει γρήγορα το εμπορικό της σήμα στην Κίνα και στις υπερπόντιες αγορές, η αυτοκινητοβιομηχανία (όπως και πολλές ξένες εταιρείες) έχει μικρή αποδοχή στην Ιαπωνία.

Οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες κυριαρχούν στην αγορά αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, συμπεριλαμβανομένων των Toyota, Honda και Nissan. Τα εισαγόμενα οχήματα αντιπροσωπεύουν μόλις το 6% της αγοράς, σύμφωνα με στοιχεία του ανώτερου αναλυτή αυτοκινήτων του Bloomberg, Tatsuo Yoshida. Τα περισσότερα από αυτά είναι πολυτελή αυτοκίνητα από τις Porsche, BMW και Mercedes.

Το Dolphin θα προστεθεί στο ηλεκτρικό SUV Atto 3 (Yuan Plus στην Κίνα) της BYD που λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία τον Ιανουάριο ως το δεύτερο μοντέλο EV στην περιοχή.

Το Atto 3 ξεκινά από 4,4 εκατομμύρια γιεν (29.800 δολάρια), αλλά δεν έχει ακόμη ανταγωνιστεί το LEAF της Nissan, που ξεκινά από 4,1 εκατομμύρια γιεν (27.800 δολάρια). Τούτου λεχθέντος, η BYD έχει πουλήσει περίπου 700 μοντέλα Atto 3 στην Ιαπωνία από το λανσάρισμα.