Η Honda παρουσίασε τον περασμένο Οκτώβριο το Prologue, που αναπτύχθηκε από κοινού με τη General Motors. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έχει μεγάλες ελπίδες ότι το Prologue μπορεί να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος της EV επίθεσης της Honda στις ΗΠΑ. "Η άφιξη του ολοκαίνουργιου Honda Prologue είναι μια κομβική στιγμή για τη μάρκα, καθώς η Honda ξεκινά τη μετάβαση στο μέλλον μας με μηδενικές εκπομπές ρύπων", δήλωσε ο Lance Woelfe, AVP of Honda Sales στην America Honda.

 

Αποκαλύπτοντας τις λεπτομέρειες πίσω από αυτό την Πέμπτη, το πρώτο ηλεκτρικό SUV της Honda αναμένεται να ξεκινά από τα ανώτερα 40.000 δολάρια (πριν από τα κίνητρα και τις φορολογικές πιστώσεις) με αναμενόμενη αυτονομία 300 μιλίων κατά EPA.

Το Prologue θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV όγκου της Honda, καθώς προχωράει προς την επίτευξη 2 εκατομμυρίων πωλήσεων EV παγκοσμίως μέχρι το 2030. Με τη βοήθεια της πλατφόρμας Ultium της GM, το 2024 το Honda Prologue φαίνεται να επαναφέρει την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στο σωστό δρόμο.

Παρόλο που το 2024 Prologue είναι κατασκευασμένο στην πλατφόρμα Ultium της GM (η ίδια που χρησιμοποιείται για τα επερχόμενα μοντέλα, όπως τα Blazer EV, Equinox EV και Silverado EV), μπορείς να καταλάβεις ότι είναι ένα Honda δια παντός από τη σχεδίασή του.

Πρώτον, οι μπροστινές και πίσω αναρτήσεις έχουν βελτιστοποιηθεί από τη Honda για να προσφέρουν μια σπορ και εκλεπτυσμένη οδηγική εμπειρία.

Το EV της Honda διαθέτει επίσης ένα νέο σχεδιασμένο σήμα ονόματος που αντιπροσωπεύει την καθαρή και μοντέρνα σχεδίαση του Prologue. Σε σύγκριση με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai ή της Kia, το Prologue είναι πολύ απλό.

Το Prologue κάθεται χαμηλά και φαρδιά με τους διαθέσιμους τροχούς 21″, τους μεγαλύτερους που έχει προσφέρει ποτέ η Honda. Το εσωτερικό του είναι γεμάτο με χαρακτηριστικά που συναντάμε στα Civic, HR-V, Accord, CRV και Pilot, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων κουμπιών και ρυθμιστών.


Οι σχεδιαστές του εσωτερικού της Honda έχουν μεγιστοποιήσει τον αποθηκευτικό χώρο με μια κεντρική κονσόλα δύο επιπέδων, έναν ευέλικτο δίσκο πολλαπλών χρήσεων και ένα ζευγάρι τεράστιων ποτηροθηκών (αρκετών για μπουκάλια του 1 λίτρου). Το Prologue διαθέτει επίσης στάνταρ τον πρώτο ασύρματο φορτιστή smartphone της Honda.

Πίσω από τα πίσω καθίσματα, το Prologue προσφέρει 25,2 κ.μ. χώρο φόρτωσης, αρκετό για τρεις μεγάλες τσάντες γκολφ. Με τα πίσω καθίσματα 60/40 που μπορούν να αναδιπλωθούν επίπεδα, ο χώρος φόρτωσης επεκτείνεται.

Το μεσαίου μεγέθους SUV θα προσφέρεται σε διαμορφώσεις με έναν κινητήρα (FWD) και δύο κινητήρες (AWD) με τρεις εκδόσεις - EX, Touring και Elite.

Το Prologue θα είναι το πρώτο SUV της Honda που θα διαθέτει στάνταρ ενσωματωμένο το Google με on-the-go υπηρεσίες όπως το Google Assistant, τους χάρτες Google και το Google Play.

Η Honda συμπεριέλαβε μια πλούσια σε τεχνολογία καμπίνα με δύο οθόνες, συμπεριλαμβανομένης μιας οθόνης οργάνων 11″ και μιας οθόνης αφής 11,3″ με συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto. Η έκδοση Elite αποκτά μια οθόνη 7×3″ head-up display (HUD). Το Prologue θα περιλαμβάνει επίσης ενημερώσεις OTA για την ενεργοποίηση του τελευταίου λογισμικού και των τελευταίων χαρακτηριστικών.

Ο διπλός κινητήρας Prologue είναι στάνταρ στην Elite (διατίθεται επίσης στις EX και Touring), αποδίδοντας κατ' εκτίμηση 288 ίππους και 333 lb-ft ροπής.

Με μπαταρία ιόντων λιθίου 85 kWh, το Prologue μπορεί να αποκτήσει αυτονομία 65 μιλίων σε περίπου 10 λεπτά με ταχεία φόρτιση DC έως 155 kW.

Η διαθέσιμη σπορ λειτουργία επιτρέπει ταχύτερη απόκριση του γκαζιού και του τιμονιού, πιο σφικτό τιμόνι, ενισχυμένη ισχύ των φρένων και πολλά άλλα.