εξαρτημάτων αυτοκινήτων NSK και Denso. (Η Kashiwa Smart City ονομάστηκε έτσι επειδή είναι μια πρότυπη πόλη για πειράματα σε έξυπνα συστήματα μεταφορών).
Το Πανεπιστήμιο του Τόκιο δημιούργησε το σύστημα παροχής ρεύματος εν κινήσει και τώρα οι ερευνητές θέλουν να δοκιμάσουν την αντοχή του και την ικανότητά του να φορτίζει σταθερά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα plug-in υβριδικά που κινούνται πάνω σε αυτό.
Τα προκατασκευασμένα πηνία φόρτισης είναι ενσωματωμένα στην επιφάνεια του δρόμου μπροστά από τα φανάρια. Το ρεύμα περνάει μέσα από τους ασύρματους φορτιστές μόνο όταν ανιχνεύεται ένα όχημα. Τα EV και τα PHEV που διαθέτουν ειδικές συσκευές εγκατεστημένες κοντά στα ελαστικά για να λαμβάνουν το ηλεκτρικό ρεύμα φορτίζονται όταν επιβραδύνουν - 10 δευτερόλεπτα κύλισης πάνω από τα πηνία παρέχουν αυτονομία περίπου 1 km (0,6 μίλια).
Το Πανεπιστήμιο του Τόκιο αναφέρει ότι το πείραμα επίδειξης θα διεξαχθεί από τον Οκτώβριο έως τις 10 Μαρτίου υπό την καθοδήγηση του Υπουργείου Μεταφορών.