Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της VesselsValue στα βιβλία παραγγελιών των Κορεάτικων Ναυπηγείων βρίσκονται 124 πλοία συνολικής αξίας 18,99 δισ. δολαρίων για λογαριασμό εταιρειών ελληνικών συμφερόντων.
Από τους Έλληνες, η Sea Traders του Γ. Προκοπίου έχει τις περισσότερες παραγγελίες για 22 Panamax Bulkers και ακολουθεί η Evalend Shipping του Κρίτωνα Λεντούδη με 21 πλοία. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο όμιλος tanker του κ. Προκοπίου που έχει παραγγείλει 19 νέα πλοία.
Σε επίπεδο χωρών στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ν. Κορέα με 113 πλοία συνολικής αξίας 17,10 δισ. δολαρίων και ακολουθούν η Ιαπωνία με παραγγελίες για 84 πλοία συνολικής αξίας 15,58 δισ. δολαρίων και η Ταιβάν με 48 πλοία αξίας 8,06 δισ. δολάρια.
Στη σύγκριση ανά εταιρεία, η ιαπωνική NYK Line βρίσκεται πρώτη στη συνολική αξία των πλοίων που έχει παραγγείλει με 7,62 δισ. δολάρια. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Global Meridian Holding με 23 πλοία συνολικής αξίας 6,07 δισ. δολαρίων και στην τρίτη θέση η Evergreen Marine Corp. με 34 πλοία, συνολικής αξίας 5,9 δισ. δολαρίων. Την πεντάδα συμπληρώνουν η MOL και Eastern Pacific Shipping. Στον αριθμό πλοίων πρώτη είναι η CMG CGM με 38 πλοία συνολικής αξίας 5,9 δισ. δολαρίων.
(από insider.gr)