Η ναυτιλιακή εταιρεία Crowley με έδρα τη Φλόριντα των ΗΠΑ, είναι περισσότερο γνωστή για τις θαλάσσιες δραστηριότητες της, συμπεριλαμβανομένης της ''εισβολής'' της στην πράσινη ναυτιλία με την ανάπτυξη του πρώτου ηλεκτρικού ρυμουλκού της Αμερικής. Ο βραχίονας υλικοτεχνικής υποστήριξης της εταιρείας στην παράκτια πλευρά μπαίνει στην καθαρή τεχνολογία και στην στεριά με μια συνεργασία για τη δοκιμή των ηλεκτρικών φορτηγών.

Η Crowley συμφώνησε να συνεργαστεί με την καλιφορνέζικη startup Terraline για να δοκιμάσει ένα ηλεκτρικό φορτηγό κατηγορίας 8, από το 2024. Το μοντέλο είναι το πρώτο του είδους του και θα αναπτυχθεί για να εξυπηρετήσει τις επιχειρήσεις της Crowley στη Φλόριντα.

"Στην Terraline, έχουμε τεράστιους στόχους σχετικά με την επιτάχυνση της υιοθέτησης της ηλεκτροδότησης στους στόλους εμπορευμάτων. Η διασφάλιση αυτής της συμφωνίας με μια τόσο μεγάλη εταιρεία όπως η Crowley επικυρώνει τη σκληρή δουλειά της ομάδας μας και φέρνει τη βιομηχανία πιο κοντά στην εκπλήρωση των κρατικών και ομοσπονδιακών στόχων για μηδενικές εκπομπές", είπε. Ο Graham Doorley, Διευθύνων Σύμβουλος της Terraline, σε δήλωση την Τρίτη.

Το ηλεκτρικό φορτηγό Tangra LH1 θα έχει αυτονομία άνω των 500 μιλίων μεταξύ των φορτίσεων, τοποθετώντας το στην ίδια κατηγορία με το νέο Tesla Semi.  Το νέο LH1 διατηρεί την αεροδυναμική μορφή του προκατόχου του, αλλά προσθέτει χαρακτηριστικά έτοιμα για τον οδηγό. Εξηγώντας την αλλαγή νωρίτερα φέτος, ο Doorley είπε ότι ο κλάδος των μεταφορών πρέπει να επιταχύνει την ηλεκτροδότηση σήμερα. θα ακολουθήσει αυτόνομη τεχνολογία και ρύθμιση όταν είναι έτοιμη.

Η ηλεκτροκίνηση είναι το κλειδί για την τήρηση των αναμενόμενων ρυθμιστικών προτύπων για την καθαρή μεταφορά φορτηγών στις επόμενες δεκαετίες. Η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των ΗΠΑ έχει προτείνει νέους κανόνες εκπομπών που θα καθιστούν τα συστήματα μετάδοσης κίνησης μηδενικών εκπομπών πρότυπο για το ένα τέταρτο της αγοράς πωλήσεων νέων βαρέων φορτηγών μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030. Στην Καλιφόρνια, όπου οι κρατικές ρυθμιστικές αρχές μπορούν να ορίσουν τους δικούς τους κανόνες εκπομπών, οι κατασκευαστές φορτηγών και κινητήρων συμφώνησαν να επιτύχουν 100% πωλήσεις οχημάτων με μηδενικές εκπομπές έως το 2036. Στον ιδιωτικό τομέα, πολλές κορυφαίες αμερικανικές εταιρείες logistics και έμποροι λιανικής έχουν θέσει ακόμη πιο φιλόδοξους στόχους για απαλλαγής από τις ανθρακούχες εργασίες μεταφοράς τους.

Η Terraline θα ήταν σε καλή θέση για αυτή τη μελλοντική αγορά και θέλει να εισέλθει σε αυτήν ως πάροχος υπηρεσιών μισθωμένων οχημάτων. Διατηρώντας τη συντήρησή του στο εσωτερικό, ελπίζει να έχει περίπου 10 χρόνια ζωής και τρία εκατομμύρια μίλια από κάθε φορτηγό, πολλαπλάσια από τα τυπικά μέγιστα χιλιόμετρα ενός ιδιου οχήματος που κινείται με ντίζελ.