Η Hyundai σχεδιάζει να κατασκευάσει τις δικές της μπαταρίες LFP για να επιτύχει φθηνότερες τιμές στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα. Πηγές του κλάδου δήλωσαν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να εισάγει μπαταρίες LFP στα ηλεκτρικά Hyundai και Kia από το 2025. Την ημέρα των επενδυτών του 2023 τον Ιούνιο, η Hyundai είχε 

αποκαλύψει μια επένδυση ύψους 7,3 δισ., δολαρίων για την ανάπτυξη μπαταριών EV τα επόμενα δέκα χρόνια. 

Η Hyundai είπε ότι αξιοποιεί τη θέση της «εν μέσω μιας τεκτονικής αλλαγής στον κλάδο». Τα σχέδια περιλαμβάνουν τη συν-ανάπτυξη μπαταριών NCM, LFP και στερεάς κατάστασης για τη βελτίωση της εμβέλειας με ταυτόχρονη μείωση του κόστους.

Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι είχε δημιουργήσει μια ειδική μονάδα για κάθε στοιχείο της ανάπτυξης μπαταριών. Τα πρώτα ηλεκτρικά Hyundai με μπαταρίες LFP σε ανταγωνιστικές τιμές θα φτάσουν το 2025.

Η Hyundai είπε ότι τα νέα της ηλεκτρικά μοντέλα LFP με μπαταρία θα διαθέτουν αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα και βελτιωμένη απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα των τοπικών μέσων ενημέρωσης (μέσω του The Korea Herald), η Hyundai θα ολοκληρώσει την ανάπτυξη των μπαταριών LFP της το 2024. Η κίνηση αναμένεται να μειώσει την εξάρτηση της Hyundai από την Κίνα ενώ θα προωθήσει φθηνότερες τιμές EV.

Η Hyundai συνεργάστηκε με άλλους ηγέτες της βιομηχανίας της Νότιας Κορέας φέτος, συμπεριλαμβανομένων των κολοσσών μπαταριών SK On και LG Energy Solutions, για να προωθήσει τις πωλήσεις EV στην περιοχή.

Η πρώτη μπαταρία NCM της Hyundai παρουσιάστηκε στο υβριδικό Sante Fe, που κυκλοφόρησε τον Αύγουστο. Η νέα μπαταρία της εταιρείας (που αναπτύχθηκε με τη SK) βελτίωσε την απόδοση της μπαταρίας κατά περίπου 10% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.

Η Hyundai προσπαθεί να μεγιστοποιήσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας στο υψηλότερο επίπεδο άνω των 60 αμπέρ. Εν τω μεταξύ, η ενεργειακή του πυκνότητα αναμένεται να είναι περίπου 300 watt ανά κιλό. Η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να αυξήσει τη χωρητικότητα σε αυτήν των premium μπαταριών NCM.

Επί του παρόντος, το Hyundai Kona EV και το νέο Kia Ray EV τροφοδοτούνται από μπαταρίες LFP από την κινεζική CATL.

Η κίνηση έρχεται καθώς η Hyundai σκοπεύει να απεξαρτηθεί από την Κίνα, παράγοντας φθηνότερες μπαταρίες LFP στο εσωτερικό της.

«Όπως οι κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο Tesla και BYD, εάν η Hyundai αναπτύξει περισσότερες μπαταρίες EV, μπορεί να ενισχύσει την παραγωγή και να μειώσει το συνολικό κόστος», εξήγησε ο Lee Ho-geun, καθηγητής μηχανικής αυτοκινήτων στο Πανεπιστήμιο Daeduk.

Οι φθηνότερες μπαταρίες LFP θα τοποθετηθούν σε μοντέλα Hyundai και Kia βασικού επιπέδου και μεσαίας τιμής EV από το 2025.