Για πάνω από μια δεκαετία, η FREENOW οδηγεί την κούρσα της ψηφιακής ανάπτυξης στον κλάδο των ταξί, αποτελώντας την πρώτη εφαρμογή στη χώρα, που έφερε την ψηφιακή επανάσταση σε ένα κατά τα άλλα παραδοσιακό επάγγελμα, αλλάζοντας τον τρόπο εύρεσης ταξί

Ήταν στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, όταν έκανε την εμφάνισή της η πλατφόρμα Taxibeat, που δημιούργησε ο Νίκος Δρανδάκης, η οποία το 2017 μετονομάστηκε σε Beat και από το 2022 λειτουργεί ως FREENOW μετά την εξαγορά της από τον ομώνυμο γερμανικό όμιλο με μετόχους την BMW Group και τη Mercedes-Benz Mobility. 

Η ελληνική FREENOW, η οποία έλαβε ως "κληρονομιά" από την Βeat, περί  τους 8.000 συνεργαζόμενους οδηγούς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συνέχισε να επεκτείνει το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά. Δύο περίπου χρόνια μετά, έχει προστεθεί το Ηράκλειο της Κρήτης στις πόλεις που έχει παρουσία μαζί με την Αθήνα και την Θεσσαλονίκη ενώ πλέον διαθέτει περισσότερους από 9.000 εγγεγραμμένους οδηγούς εκ των οποίων οι 8.168 είναι ενεργοί και πάνω από 1,3 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. 

Μάλιστα και τη φετινή χρονιά δεν προβλέπεται να κόψει ταχύτητα καθώς ο σχεδιασμός περιλαμβάνει ακόμα περισσότερους προορισμούς, αλλά και νέες υπηρεσίες και συνεργασίες που θα ωφελήσουν τόσο τους οδηγούς ταξί όσο και τους επιβάτες, που χρησιμοποιούν την εφαρμογή. 

Το νέο πρόγραμμα πιστότητας οδηγών

Σε αυτή την κατεύθυνση κινείται το καινούργιο πρόγραμμα πιστότητας της FREENOW, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο από τις 26 Φεβρουαρίου σε όλους τους συνεργάτες οδηγούς της πλατφόρμας. Μέσα από το πρόγραμμα, οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να ξεκλειδώνουν επιβραβεύσεις, που δημιουργούν ευκαιρίες για περισσότερες διαδρομές, εξασφαλίζοντας έτσι περισσότερα έσοδα και επιπλέον οφέλη από τη συνεργασία τους με την πλατφόρμα. Πιο αναλυτικά, οι οδηγοί ταξί συγκεντρώνουν 10 πόντους με κάθε διαδρομή που ολοκληρώνουν με τη FREENOW ενώ οι περισσότεροι πόντοι συνεπάγονται υψηλότερο επίπεδο πιστότητας, το οποίο ανοίγει την πόρτα σε καλύτερες επιβραβεύσεις. Να σημειωθεί ότι υπάρχουν τρία επίπεδα πιστότητας: Bronze, Silver και Gold, με τους οδηγούς Gold να έχουν την πρώτη προτεραιότητα κι ακολουθούν οι Silver και οι Bronze.

Οι επιβραβεύσεις 

Ανάμεσα στις επιβραβεύσεις συγκαταλέγονται οι εξής: 

- Προτεραιότητα σε προσφορές διαδρομών: Όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο πιστότητας του οδηγού, τόσο υψηλότερη προτεραιότητα έχει στη διεκδίκηση απλών διαδρομών.    

- Προτεραιότητα σε προγραμματισμένες διαδρομές (ραντεβού): Έχοντας ένα υψηλότερο επίπεδο πιστότητας, ο επαγγελματίας έχει τη δυνατότητα να βλέπει τα ραντεβού στο ημερολόγιο, πριν από οδηγούς χαμηλότερου επιπέδου πιστότητας, κάτι που σημαίνει ότι θα έχει προτεραιότητα στην επιλογή των διαδρομών που του ταιριάζουν. 

Από την πλευρά τους, οι οδηγοί ταξί μπορούν να παρακολουθούν την  εφαρμογή για ειδοποιήσεις και να ενημερώνονται για οτιδήποτε συμβαίνει στην πόλη, χάρη στο οποίο μπορούν να περιμένουν περισσότερες διαδρομές.

Με αυτόν τον τρόπο, και οι επιβάτες επωφελούνται, καθώς με το πρόγραμμα πιστότητας γίνεται ακόμα πιο άμεση και ποιοτική η μετακίνησή τους μέσω της εφαρμογής.

H διαδρομή του νέου προγράμματος πιστότητας μετρά κάτι λιγότερο από τρεις εβδομάδες, ωστόσο έχει τύχει θερμής υποδοχής από τους συνεργαζόμενους οδηγούς ταξί. Είναι ενδεικτικό ότι ανάμεσα σε 8.000 εγγεγραμμένους οδηγούς, 1 στους 10 έχει βρεθεί τουλάχιστον μία φορά στο Gold επίπεδο, το 35% στο Silver επίπεδο και το 42% στο Bronze επίπεδο με τους υπόλοιπους οδηγούς να έχουν ανά πάσα στιγμή τη δυνατότητα να ξεκλειδώσουν τα αντίστοιχα επίπεδα πιστότητας.

(από capital.gr)