Με τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να βρίσκεται σε πανικό μετά την ανακοίνωση της Volkswagen για κλείσιμο των εγχώριων εργοστασίων της, η BMW προσελκύει το διεθνές ενδιαφέρον ανακοινώνοντας την κυκλοφορία του πρώτου υδρογονοκίνητου μοντέλου της μέχρι το 2028

Η BMW φαίνεται να ακολουθεί μία διαφορετική πορεία από τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες οπισθοχωρούν από τους στόχους τους για οχήματα μηδενικών ρύπων— κυρίως ηλεκτροκίνητα— και στρέφονται στα υβριδικά. Το μεγάλο γερμανικό brand ερευνά τις δυνατότητες των οχημάτων υδρογόνου, επιχειρώντας να δει ποια τεχνολογία θα καταφέρει να κυριαρχήσει στην αγορά. Τα υδρογονοκίνητα επαναφοδιάζονται πολύ πιο γρήγορα από τα ηλεκτροκίνητα και έχουν μεγαλύτερη αυτονομία. Ωστόσο, τα συγκεκριμένα μοντέλα θεωρούνται λιγότερο δημοφιλή εξαιτίας του υψηλού κόστους του καυσίμου και της μειωμένης λειτουργίας υποδομών εφοδιασμού.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες πληροφορίες για το όχημα, πέρα από το ότι θα είναι η υδρογονοκίνητη εκδοχή ενός υφιστάμενου μοντέλου και ότι η τεχνολογία κυψέλης υδρογόνου έχει αναπτυχθεί από την Toyota. Ο στόχος της BMW είναι να καταστήσει την τεχνολογία υδρογόνου προσβάσιμη για μαζική εμπορική χρήση. Σε προηγούμενες δοκιμές, η BMW είχε πειραματιστεί με το μοντέλο iX5 Hydrogen, το οποίο επανεφοδιαζόταν σε 4 λεπτά και είχε αυτονομία για 500 χλμ.