και θα λειτουργούσε το νέο εργοστάσιο για την κατασκευή κυψελών φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP), δήλωσαν οι πηγές στο Bloomberg.
Το εργοστάσιο αναμένεται να κατασκευαστεί στο νότιο τμήμα των ΗΠΑ και θα μπορούσε να δημιουργήσει πάνω από 1.000 θέσεις εργασίας. Οι συνομιλίες βρίσκονται ακόμη σε εξέλιξη και τα σχέδια θα μπορούσαν να αλλάξουν ανάλογα με το αποτέλεσμα των αμερικανικών εκλογών του Νοεμβρίου.
Μια πηγή υποστήριξε ότι η GM δεν σκοπεύει να πάρει μερίδιο στην επιχείρηση, όπως οι ρυθμίσεις της Ford και της Tesla.
Όπως έχει διαμορφωθεί, η ρύθμιση θα μπορούσε να βοηθήσει την πλευρά της GM να αποφύγει πιθανά αντίποινα ή έλεγχο από τo νόμο στις ΗΠΑ.
Η συμφωνία της Ford με την CATL περιλαμβάνει ένα εξ ολοκλήρου ιδιόκτητο εργοστάσιο LFP στο Μίσιγκαν. Η συνεργασία έχει προκαλέσει έντονες επικρίσεις από Ρεπουμπλικάνους νομοθέτες.
Σύμφωνα με την πιθανή συμφωνία της GM, θα μπορούσε να αγοράσει κυψέλες μπαταριών από το εργοστάσιο της TDK σε σταθερή τιμή σε βάθος χρόνου. Αυτό όχι μόνο θα εξοικονομούσε δισεκατομμύρια σε αρχικό κόστος, αλλά θα προστάτευε επίσης τη GM από τις ασταθείς διακυμάνσεις των τιμών των μπαταριών.
Σύμφωνα με τις πηγές, η TDK, και όχι η GM, θα επωμιστεί το κόστος εάν επιβληθούν οικονομικές κυρώσεις.