Με ένα νέο κύμα plug-in υβριδικών (PHEV) που λανσάρεται στην Κίνα και σε άλλες μεγάλες παγκόσμιες αγορές αυτοκινήτων, η CATL καθιστά ευκολότερο από ποτέ την ηλεκτρική κυκλοφορία.
Αν και η τρέχουσα τεχνολογία PHEV είναι κατώτερη από τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα με συνεχή ανάγκη φόρτισης, αργή φόρτιση και μικρή εμβέλεια, η CATL πιστεύει ότι η νέα της μπαταρία θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι.
Είναι ενδεικτικό ότι μία φόρτιση της, για 10 λεπτά μπορεί να προσθέσει εμβέλεια οδήγησης, μεγαλύτερη από 280 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον Γκάο Χουάν, υπεύθυνο τεχνολογίας της CATL China E-car Business.
Συνδυάζοντας τις ιδιότητες των μπαταριών ιόντων νατρίου, αλλά και των μπαταριών ιόντων λιθίου, η Freevoy λειτουργεί εντός των περιορισμών χαμηλών θερμοκρασιών των οχημάτων νέας ενεργειακής τεχνολογίας (NEV), επιτρέποντας τη λειτουργία τους σε περιβάλλοντα ακραίων χαμηλών θερμοκρασιών (-40 βαθμών Κελσίου) για την εκφόρτισή τους, ενώ η επαναφόρτιση των μπαταριών μπορεί να γίνει σε θερμοκρασία -30 βαθμών Κελσίου.
Η νέα μπαταρία της CATL τροφοδοτεί ήδη αρκετά μοντέλα από μάρκες, όπως Li Auto, AVATR, DEEPAL, Changan Nevo και NETA. Μέχρι το 2030, η μπαταρία Freevoy θα χρησιμοποιείται σε 30 υβριδικά μοντέλα από κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των ιδιοκτητών της Volvo Geely, Chery, GAC και VOYAH.
Η εταιρεία δήλωσε ότι η νέα υβριδική μπαταρία της είναι «ένα ακόμη ορόσημο» στη δέσμευσή της να προσφέρει ανώτερες οδηγικές εμπειρίες. Όσον αφορά το μέλλον, «η CATL θα παραμείνει αφοσιωμένη στο να διευρύνει τα όρια της τεχνολογικής καινοτομίας», καθώς επιταχύνει τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.