της Κίνας συνεχίζει να κυριαρχεί στην αγορά. Αλλά αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Σύμφωνα με το CnEVPost, ο βοηθός αντιπρόεδρος της NIO για το branding και την επικοινωνία, Ma Lin, διέψευσε την Παρασκευή τις φήμες ότι η BYD εξαγοράζει την εταιρεία.
Ο Ma δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο οθόνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ρωτώντας τον γενικό διευθυντή branding και δημοσίων σχέσεων της BYD, Li Yunfei, αν το άτομο που δημοσίευσε την ψεύτικη φήμη ήταν υπάλληλος.
Νωρίτερα σήμερα, ο ύποπτος υπάλληλος ισχυρίστηκε ότι η BYD και η NIO δημιουργούσαν μια κοινή επιχείρηση. Σε μια ανάρτηση στο Weibo, ο ύποπτος υπάλληλος δήλωσε ότι η BYD θα έχει τον πλειοψηφικό έλεγχο της εταιρικής σχέσης με μερίδιο 51%, ενώ η NIO θα αποκτήσει το υπόλοιπο 49% της ιδιοκτησίας.
Ο Ma απάντησε στον Li ότι αν ήταν πράγματι υπάλληλος της BYD, έπρεπε να εκδώσει επίσημη διευκρίνιση και να ζητήσει συγγνώμη. Εάν όχι, μπορούν να απευθυνθούν στις αρχές για διασπορά ψευδών ειδήσεων. Ο Li διέψευσε επίσης τις φήμες, λέγοντας ότι ο ισχυρισμός ήταν σοβαρά αναληθής.
Η BYD έχει προχωρήσει σε σημαντικές προσλήψεις καθώς αυξάνει την παραγωγή για να καλύψει την υψηλότερη ζήτηση. Ο γίγαντας EV έχει πλέον πάνω από 900.000 υπαλλήλους, καθιστώντας την μακράν τη μεγαλύτερη εισηγμένη στο χρηματιστήριο Α εταιρεία στην Κίνα.
Αφού πούλησε πάνω από 500.000 οχήματα για πρώτη φορά σε ένα μήνα τον Οκτώβριο, η άνοδος της BYD θερμαίνεται καθώς ο γίγαντας EV επεκτείνεται στο εξωτερικό για ανάπτυξη.
Ο Οκτώβριος ήταν ο πέμπτος συνεχόμενος μήνας ρεκόρ πωλήσεων της BYD, καθώς πλησιάζει τους ηγέτες της αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η Ford, στις παγκόσμιες παραδόσεις.
Η NIO κερδίζει επίσης δυναμική, με τις πωλήσεις να ξεπερνούν το όριο των 20.000 για έκτο συνεχόμενο μήνα τον Οκτώβριο. Με την αύξηση της παραγωγής του νέου ηλεκτρικού SUV Onvo L60 σε χαμηλότερες τιμές, η NIO αναμένει να συνεχίσει να βλέπει υψηλότερη ζήτηση.
Ο Ma δήλωσε την Παρασκευή ότι η «πρόσφατη κατάσταση της NIO είναι αρκετά καλή». Ο επικεφαλής των δημοσίων σχέσεων της εταιρείας πρόσθεσε: «Η ταμειακή ροή έγινε θετική στο τρίτο τρίμηνο, το μικτό κέρδος βελτιώθηκε τον Οκτώβριο, κερδίζοντας επιπλέον 100 εκατομμύρια RMB, και το Onvo (παραδόσεις) θα ξεπεράσει τις 10.000 τον Δεκέμβριο».
Η NIO λανσάρει την τρίτη μάρκα της, Firefly, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το πρώτο εξάμηνο του 2025. Η εταιρεία αναμένει ότι οι πωλήσεις θα διπλασιαστούν το επόμενο έτος, καθώς εργάζεται για να γίνει κερδοφόρα μέχρι το 2026.