Αφού έφτασε στην κορυφή της Volkswagen για να γίνει ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων της Κίνας το 2023, η BYD έγινε ο μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινήτων της χώρας τον Οκτώβριο του 2024, ξεπερνώντας τη SAIC. Η SAIC έχει κοινοπραξίες με τη Volkswagen και την GM.
Η BYD όχι μόνο πουλάει περισσότερα αυτοκίνητα από τους ανταγωνιστές της στο εξωτερικό, αλλά επίσης κερδίζει περισσότερα από τις πωλήσεις οχημάτων. Σύμφωνα με την κινεζική Sina Finance (μέσω CarNewsChina ), η BYD κατέλαβε την πρώτη θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών στην Κίνα σε έσοδα από πωλήσεις αυτοκινήτων πέρυσι.
Η BYD πούλησε 3,49 εκατομμύρια οχήματα στην Κίνα, δημιουργώντας 420,7 δισεκατομμύρια γιουάν, ή περίπου 58 δισεκατομμύρια δολάρια. Η Mercedes-Benz ήταν δεύτερη, με 710.000 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν έναντι 307,9 δισεκατομμυρίων (42,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων) σε έσοδα.
Η Volkswagen κατέλαβε την τρίτη θέση με 2,1 εκατομμύρια πωλήσεις οχημάτων το 2024 και 303,2 δισεκατομμύρια γιουάν (41,9 δισεκατομμύρια δολάρια) σε έσοδα από πωλήσεις.
Το πιο ενδιαφέρον μέρος είναι ότι η μέση τιμή πώλησης (ASP) της BYD ανά όχημα ήταν μόλις 16.700 $ (121.000 γιουάν), σε σύγκριση με τα 59.500 $ (430.000 γιουάν) της Mercedes-Benz και τα 19.700 $ (143.000 γιουάν) της Volkswagen της Volkswagen.
Η BYD ξεπέρασε τις Mercedes-Benz, Volkswagen, Toyota, BMW και Tesla ακόμη και με σημαντικά χαμηλότερη μέση τιμή πώλησης.