μπορεί να φορτίσει σε 5 λεπτά με εύρος τα 470 χιλιόμετρα. Το συγκεκριμένο σύστημα βρίσκεται στη φάση των δοκιμών επί του παρόντος και αναμένεται να ενταχθεί στο νέο μοντέλο της εταιρείας, το Han L. Σε αντίθεση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η BYD παράγει τις δικές της μπαταρίες, κατέχοντας μάλιστα τη δεύτερη θέση παγκοσμίως για το 2024, πίσω από την επίσης κινεζική CATL.

Τα μερίδια των κατασκευαστών EVs στην κινεζική αγορά. Πηγή: Bloomberg.
Η επένδυση της BYD στην τεχνολογία αποτελεί έναν από τους λόγους που έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε έναν ισχυρότατο παίκτη στη διεθνή αγορά της ηλεκτροκίνησης, ξεπερνώντας τον πρώην ηγέτη Tesla και αφήνοντας τις ευρωπαϊκές κατασκευάστριες πολύ πίσω. Παράλληλα, η BYD προσφέρει αρκετά φθηνότερα μοντέλα, ενώ οι Κινέζοι οδηγοί EVs επωφελούνται από την αυξανόμενη παρουσία σταθμών φόρτισης στη χώρα.Το μομέντουμ της BYD είναι τόσο ισχυρό ώστε η VW ανακοίνωσε μία νέα επιθετική στρατηγική για να καταφέρει να επιβιώσει στην κινεζική αγορά.
Με τον χρόνο φόρτισης να έχει πλέον πέσει στα 5 λεπτά— χρόνος που μπορεί να μειωθεί περαιτέρω στο μέλλον— ο μεγαλύτερος “πονοκέφαλος” των ιδιοκτητών καθίσταται όλο και ασήμαντος παράγοντας. Με τα άλματα στην τεχνολογία των ηλεκτρικών οχημάτων να είναι τόσο ταχύτατα, το βασικό διακύβευμα είναι η επέκταση των σημείων φόρτισης. Εντούτοις, σε αγορές όπως η Ευρώπη και οι ΗΠΑ, οι πολιτικές ηγεσίες ουσιαστικά εμποδίζουν τη διείσδυση των EVs με τη δασμολογική πολιτική τους.