Σύμφωνα με τη ΜΠΕ, ο σταθμός βρίσκεται εκτός του κόλπου του Βόλου, σε απόσταση 7,5 χιλιομέτρων νοτίως του λιμανιού του Βόλου και 9 χιλιόμετρα ανατολικά της πόλης της Νέας Αγχίαλου, στο παράκτιο μέτωπο μεταξύ των οικισμών Κριθαριά και Άγιος Στέφανος (Σωρός). Όπως προκύπτει από διαβιβαστικό έγγραφο της αρμόδιας υπηρεσίας του ΥΠΕΝ προς τη Βουλή, έπειτα από τον αρχικό έλεγχο πληρότητας, κρίθηκε ότι δεν προκύπτουν στοιχεία που να συνεπάγονται «μέγιστα περιβαλλοντικά προβλήματα» τέτοιου βαθμού που να καθιστούν επιβεβλημένη την επιστροφή της μελέτης και την εξαρχής άρνηση της υπηρεσίας να προχωρήσει στα επόμενα στάδια της διαδικασίας περιβαλλοντικής αδειοδότησης. Στη ΜΠΕ του έργου, περιλαμβάνονται σε παραρτήματα η Μελέτη Ασφαλείας Seveso III για το έργο, καθώς και η Μελέτη Ποσοτικοποιημένης Εκτίμησης Διακινδύνευσης (Quantitative risk assessment, QRA).
Στο πλαίσιο της διαδικασίας διαβούλευσης και ενημέρωσης του κοινού αντίγραφο του φακέλου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων διαβιβάστηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας Θεσσαλίας, η οποία είναι προσβάσιμη και ηλεκτρονικά για όποιον ενδιαφέρεται να διατυπώσει τις απόψεις του, μια διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη και είναι ανοιχτή στο κοινό. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η προϊσταμένη της ΔΙΠΑ κυρία Κωνσταντίνα Νίκα, στο έγγραφό της προς τη Βουλή, η τελική άποψη της υπηρεσίας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις του έργου, καθώς και για το εάν οι επιπτώσεις αυτές είναι ή όχι δυνατόν να αντιμετωπιστούν με τα κατάλληλα μέτρα, θα οριστικοποιηθεί στο στάδιο έκδοσης της τελικής απόφασης, μετά την αναλυτική αξιολόγηση της ΜΠΕ και των γνωμοδοτήσεων και απόψεων επ’ αυτής.
Στο μεταξύ στη Μαγνησία έχουν και πάλι «φουντώσει» οι αντιδράσεις κατά του έργου. Άλλωστε, όπως κατέδειξε και έρευνα που διεξήγαγε το ελληνικό γραφείο της Greenpeace το 75% των κατοίκων του Βόλου δηλώνει αρνητικό στην κατασκευή της πλωτής μονάδας υγροποιημένου αερίου ενώ το 64% ανησυχεί για τις επιπτώσεις που οι υποδομές θα έχουν στην υγεία τους.
Σε κάθε περίπτωση, η Mediterranean Gas, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε προσφάτως ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Βασίλης Πετκίδης η επενδυτική απόφαση θα καθυστερήσει έναν χρόνο. Εφόσον εγκριθεί η ΜΠΕ, θα πρέπει να ακολουθήσει σειρά άλλων μελετών που για την υλοποίησή τους εκτιμάται ότι απαιτείται ένα εξάμηνο, οπότε το δεσμευτικό market test που θα καθορίσει το ενδιαφέρον των επενδυτών και τη βιωσιμότητα της επένδυσης θα γίνει από το καλοκαίρι κι έπειτα. Έτσι, δεν αναμένεται η επενδυτική απόφαση πριν το 2026. Το έργο, αρχικού προϋπολογισμού περίπου 230 εκατομμύρια ευρώ, περιλαμβάνει μια πλωτή μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης (FSRU), μια πλωτή προβλήτα, υποθαλάσσιους και χερσαίους αγωγούς φυσικού αερίου, δεξαμενές αποθήκευσης LNG κ.λπ.