Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται από το Συνήγορο του Καταναλωτή ο μηχανισμός ενημέρωσης των καταναλωτών που εφαρμόζουν οι εταιρείες παροχής αερίου σχετικά με τη σύνδεση φυσικού αερίου. Οπως τονίζεται, ύστερα από επισταμένη έρευνα του Συνηγόρου του Καταναλωτή, κ. Ευάγγελου Ζερβέα, αναφορών που υπέβαλαν στην αρχή πολίτες-καταναλωτές σχετικά με συμβάσεις που συνάπτουν για τη σύνδεσή τους στο δημόσιο δίκτυο παροχής φυσικού αερίου, προέκυψε ότι η κατασκευή της εσωτερικής εγκατάστασης φυσικού αερίου δύναται συχνά να καθίσταται αδύνατη σε πολλές περιοχές λόγω παλαιότητας των πολυκατοικιών.

Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται από το Συνήγορο του Καταναλωτή ο μηχανισμός ενημέρωσης των καταναλωτών που εφαρμόζουν οι εταιρείες παροχής αερίου σχετικά με τη σύνδεση φυσικού αερίου.

Οπως τονίζεται, ύστερα από επισταμένη έρευνα του Συνηγόρου του Καταναλωτή, κ. Ευάγγελου Ζερβέα, αναφορών που υπέβαλαν στην αρχή πολίτες-καταναλωτές σχετικά με συμβάσεις που συνάπτουν για τη σύνδεσή τους στο δημόσιο δίκτυο παροχής φυσικού αερίου, προέκυψε ότι η κατασκευή της εσωτερικής εγκατάστασης φυσικού αερίου δύναται συχνά να καθίσταται αδύνατη σε πολλές περιοχές λόγω παλαιότητας των πολυκατοικιών.

Εν όψει τούτου, ο Συνήγορος του Καταναλωτή καλεί τις εταιρείες παροχής φυσικού αερίου να αναπτύξουν κατάλληλους μηχανισμούς πλήρους και σαφούς ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τα ενδεχόμενα προβλήματα που μπορούν να καταστήσουν αδύνατη την κατασκευή της εσωτερικής εγκατάστασης φυσικού αερίου, καθώς και να προχωρήσουν στην επιστροφή προς τους καταναλωτές των χρηματικών ποσών τα οποία παρακρατήθηκαν ύστερα από καταγγελία συμβάσεων λόγω αδυναμίας κατασκευής της εσωτερικής εγκατάστασης.