Τα ελληνικά πετρελαιοφόρα κυριαρχούν ξανά στα δυτικά λιμάνια της Ρωσίας καθώς οι εξαγωγές αργού ενισχύονται εξαιτίας των πολύ χαμηλών τιμών. Πιο συγκεκριμένα, κατά τον μήνα Απρίλιο, 15 από τα 25 τάνκερ που ξεκίνησαν με φορτία από τα μεγαλύτερα ρωσικά λιμάνια στη Βαλτική και τη Μαύρη Θάλασσα ήταν ελληνικής ιδιοκτησίας. Η μαζική επιστροφή των ελληνικών εταιρειών στη ρωσική αγορά είναι η δραματική πτώση των τιμών του πετρελαίου, με το ρωσικό Urals να έχει προσεγγίζει τα 50 δολάρια. Η τιμή αυτή μπορεί να πλήττει τη ρωσική οικονομία, αλλά επιτρέπει στους Έλληνες- και άλλους δυτικούς πλοιοκτήτες- να μεταφέρουν ρωσικό πετρέλαιο χωρίς να κινδυνεύουν με κυρώσεις. Αυτό οφείλεται στο όριο των 60 δολαρίων που είχαν συμφωνήσει τα κράτη G7 για την ενεργοποίηση κυρώσεων.
Αν και πολλές δυτικές εταιρείες παραμένουν διστακτικοί ως προς την πιθανότητα επανέναρξης ρωσικών εξαγωγών, υπάρχουν άλλες φωνές, ειδικά στην Ευρώπη, που πιέζουν προς ουσιαστική επαναπροσέγγιση με τη Μόσχα στη βάση του εμπορίου ορυκτών καυσίμων. Με το πετρέλαιο να βρίσκεται σε πτωτική τροχιά, τα ελληνικά τάνκερ θα συνεχίσουν να μεταφέρουν το Urals προς τις μεγαλύτερες αγορές, κυρίως στην Ασία. Εντούτοις, όσο το ζήτημα της Ουκρανίας παραμένει ανοιχτό, οι δυτικές εταιρείες λαμβάνουν ένα σοβαρό ρίσκο κάθε φορά που προχωρούν σε συναλλαγές με ρωσικά συμφέροντα.