Το υβριδικό δεξαμενόπλοιο παραδόθηκε στις 22 Απριλίου από το ναυπηγείο China Merchants Jinling Shipyard (Yangzhou), σχεδόν έναν μήνα μετά την τελετή ονοματοδοσίας του.
Ο σχεδιασμός αναμένεται να οδηγήσει τον δείκτη ενεργειακής απόδοσης EEDI μεταξύ 16%-40% κάτω από τις απαιτήσεις της Φάσης 3 του 2025.
Το νεότευκτο πλοίο με διαχωρισμό 14 δεξαμενών φορτίου σχεδιάστηκε από τη νορβηγική εταιρεία τεχνολογίας Kongsberg και αναπτύχθηκε με βάση την εμπειρία των προηγούμενων έξι πλοίων της σειράς Avic.
Μετά τη φόρτωση στη Νοτιοανατολική Ασία και την εκφόρτωση στη Βόρεια Ευρώπη, το νεότευκτο πλοίο θα ξεκινήσει μακροχρόνια ναύλωση με το North European Oil Trade (NEOT), έναν όμιλο με έδρα τη Φινλανδία που ειδικεύεται στις πωλήσεις πετρελαίου και βιοπροϊόντων στις σκανδιναβικές χώρες, όπως συμφωνήθηκε το 2023. Το αδελφό πλοίο του «Tern Vik», το «Tern Land», έχει επίσης προγραμματιστεί να ενταχθεί στον στόλο της Terntank την άνοιξη του 2025.
(από την εφημερίδα "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ")