Στην παραγγελία δύο ακόμη δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC προχώρησε η Almi Tankers. Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία, συμφερόντων της οικογένειας Φωστηρόπουλου, προχώρησε στη νέα παραγγελία, συνολικής αξίας 210 εκατ. δολ., τρεις μήνες μετά την εντυπωσιακή παραγγελία των 10 δεξαμενόπλοιων τύπου suezmax στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, έναντι τιμήματος 633 εκατ. δολαρίων.
Στην παραγγελία δύο ακόμη δεξαμενόπλοιων τύπου VLCC προχώρησε η Almi Tankers.

Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία, συμφερόντων της οικογένειας Φωστηρόπουλου, προχώρησε στη νέα παραγγελία, συνολικής αξίας 210 εκατ. δολ., τρεις μήνες μετά την εντυπωσιακή παραγγελία των 10 δεξαμενόπλοιων τύπου suezmax στα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering, έναντι τιμήματος 633 εκατ. δολαρίων. Στα ίδια ναυπηγεία έγινε και η παραγγελία για τα δύο VLCC.

Η εταιρεία, που ιδρύθηκε μέσα στο 2009, προχώρησε σε μια αρχική επένδυση, αποκτώντας, το Μάιο του 2009, δύο δεξαμενόπλοια ναυπήγησης 2005 και 2007.

Crude Carriers

Στο μεταξύ, η προσφάτως εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία Crude Carriers, του κ. Ευάγγελου Μαρινάκη, παρέλαβε το πρώτο VLCC δεξαμενόπλοιό της, το «Alexander the Great», χωρητικότητας 297.958 mt, από τα ναυπηγεία Universal Shipbuilding Corporation της Ιαπωνίας.

Το «Alexander the Great» είναι το πρώτο από τα τρία πλοία που θα αποτελούν τον αρχικό στόλο της εταιρείας. Τα άλλα δύο πλοία είναι το «Miltiadis M II», ένα suezmax ναυπήγησης του 2006, και ένα επίσης VLCC, το «Achilleas», αδελφό πλοίο του «Alexander the Great», τα οποία είναι υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Universal και αναμένεται να παραληφθούν τις επόμενες ημέρες και στο τέλος Ιουνίου αντιστοίχως.