Ο κ. Νίκος Σάτρας εργάζεται από το 2000 στην Μότορ Όιλ, μετά από μια μακρόχρονη σταδιοδρομία στον κλάδο της διΰλισης, σε εταιρείες όπως η ΠΕΤΡΟΛΑ και η Ελινόιλ. Είναι υπεύθυνος για την προετοιμασία και την ανάλυση των μεγάλων επενδυτικών προγραμμάτων του ομίλου, καθώς και για την παρουσίασή τους στο διοικητικό συμβούλιο.

Ο κ. Νίκος Σάτρας εργάζεται από το 2000 στην Μότορ Όιλ, μετά από μια μακρόχρονη σταδιοδρομία στον κλάδο της διΰλισης, σε εταιρείες όπως η ΠΕΤΡΟΛΑ και η Ελινόιλ. Είναι υπεύθυνος για την προετοιμασία και την ανάλυση των μεγάλων επενδυτικών προγραμμάτων του ομίλου, καθώς και για την παρουσίασή τους στο διοικητικό συμβούλιο.

Ο κ. Σάτρας απέκτησε πτυχίο χημικού μηχανικού στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και στη συνέχεια μεταπτυχιακό τίτλο από το Πανεπιστήμιο του Λάνκαστερ της Βρετανίας.

Πρώτος σημαντικός σταθμός στην καριέρα του ήταν η Ελινόιλ, στην οποία διετέλεσε Μηχανικός Πωλήσεων Καυσίμων και Λιπαντικών Ναυτιλίας ως το 1994, οπότε και μεταπήδησε στο διϋλιστήριο της ΠΕΤΡΟΛΑ στην Ελευσίνα. Εκεί εργάστηκε στα έργα αναβάθμισης των εγκαταστάσεων και ήταν υπεύθυνος του σχεδιασμού των μονάδων παραγωγών λιπαντικών με τεχνολογίες της Chevron καθώς και του σχεδιασμού της μονάδας παραγωγής υδρογόνου. Επίσης, στην περίοδο αυτή, ο κ. Σάτρας συμμετείχε στην ομάδα της ΠΕΤΡΟΛΑ τόσο στο Τεχνολογικό Κέντρο της Chevron (Richmond San Francisco) όσο και στο Μιλάνο (Foster Wheeler) για τον βασικό σχεδιασμό του έργου.

Από το 2000 και μετά, ο κ. Σάτρας ανέλαβε διοικητική θέση στην Μότορ Όιλ, όντας υπεύθυνος για την προετοιμασία και τεχνικοοικονομική ανάλυση του μακροπρόθεσμου επιχειρηματικού σχεδίου και ειδικότερα των μεγάλων επενδυτικών προγραμμάτων της εταιρίας και παρουσίασή τους για έγκριση από το Διοικητικό Συμβούλιο.

Επίσης, έχει εργαστεί ως Συντονιστής Έργου για το έργο της ΚΟΡΙΝΘΟΣ POWER, σταθμού ηλεκτροπαραγωγής συνδυασμένου κύκλου 437 MW στο Διυλιστήριο των Αγίων Θεοδώρων στα πλαίσια της κοινοπραξίας με τον Όμιλο Μυτιληναίου.

Τέλος, η σταδιοδρομία του περιλαμβάνει και την ενασχόληση με τον τομέα του φυσικού αερίου, καθώς ήταν υπεύθυνος για την παρακολούθηση του συμβολαίου προμήθειας φυσικού αερίου από την ΔΕΠΑ από την αρχική διαπραγμάτευση για την σύνδεση του Διυλιστηρίου με το δίκτυο φυσικού αερίου μέχρι την οικονομική αποτίμηση του φυσικού αερίου συγκριτικά με τα εναλλακτικά καύσιμα.