Πονοκέφαλο προκαλεί στους κατασκευαστές των «υπερ-αυτοκινήτων»,
όπως η
Ferrari, η απόφαση
της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβάλει μέσες εκπομπές διοξειδίου της τάξης των
130 γραμμαρίων / χιλιόμετρο. Αυτό μεταφράζεται σε κατανάλωση 5 λίτρων ανά 100
χιλιόμετρα και όποια αυτοκινητοβιομηχανία δεν σεβαστεί τον κανονισμό θα καταβάλει
πρόστιμο.
Αν σκεφτούμε ότι η
Lamborghini
Murcielago καταναλώνει 21,4 λίτρα ανά
100 χμ, αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος του προβλήματος για τις εταιρείες αυτές.
Μπορεί η
Ferrari και οι
υπόλοιπες βιομηχανίες να μην πωλούν μεγάλο αριθμό υπερ-αυτοκινήτων, αλλά σε κάθε
περίπτωση η Επιτροπή θέλει να δώσει το σωστό μήνυμα στην αγορά, δίχως εξαιρέσεις.
Για τον λόγο αυτό, οι κατασκευαστές στρέφονται σιγά-σιγά
στην παραγωγή ηλεκτρικών ή υβριδικών μοντέλων, ακολουθώντας την τάση της ευρύτερης
αγοράς. Στην κατηγορία αυτή, πρωταγωνιστής στα αυτοκίνητα πολυτελείας είναι η
αμερικανική
Tesla, με
το ηλεκτρικό μοντέλο
Tesla
Roadster.
Πάντως, ακόμα η ηλεκτρική τεχνολογία δεν έχει προχωρήσει τόσο ώστε να διαδεχθεί
σε επιδόσεις την συμβατική και μεσοπρόθεσμα μάλλον οι λάτρεις της ταχύτητας θα
αρκεστούν σε πιο «ελαφριές» λύσεις.