Πονοκέφαλο προκαλεί στους κατασκευαστές των «υπερ-αυτοκινήτων», όπως η Ferrari, η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβάλει μέσες εκπομπές διοξειδίου της τάξης των 130 γραμμαρίων / χιλιόμετρο. Αυτό μεταφράζεται σε κατανάλωση 5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και όποια αυτοκινητοβιομηχανία δεν σεβαστεί τον κανονισμό θα καταβάλει πρόστιμο.

Πονοκέφαλο προκαλεί στους κατασκευαστές των «υπερ-αυτοκινήτων», όπως η Ferrari, η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβάλει μέσες εκπομπές διοξειδίου της τάξης των 130 γραμμαρίων / χιλιόμετρο. Αυτό μεταφράζεται σε κατανάλωση 5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και όποια αυτοκινητοβιομηχανία δεν σεβαστεί τον κανονισμό θα καταβάλει πρόστιμο.

Αν σκεφτούμε ότι η Lamborghini Murcielago καταναλώνει 21,4 λίτρα ανά 100 χμ, αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος του προβλήματος για τις εταιρείες αυτές. Μπορεί η Ferrari και οι υπόλοιπες βιομηχανίες να μην πωλούν μεγάλο αριθμό υπερ-αυτοκινήτων, αλλά σε κάθε περίπτωση η Επιτροπή θέλει να δώσει το σωστό μήνυμα στην αγορά, δίχως εξαιρέσεις.

Για τον λόγο αυτό, οι κατασκευαστές στρέφονται σιγά-σιγά στην παραγωγή ηλεκτρικών ή υβριδικών μοντέλων, ακολουθώντας την τάση της ευρύτερης αγοράς. Στην κατηγορία αυτή, πρωταγωνιστής στα αυτοκίνητα πολυτελείας είναι η αμερικανική Tesla, με το ηλεκτρικό μοντέλο Tesla Roadster. Πάντως, ακόμα η ηλεκτρική τεχνολογία δεν έχει προχωρήσει τόσο ώστε να διαδεχθεί σε επιδόσεις την συμβατική και μεσοπρόθεσμα μάλλον οι λάτρεις της ταχύτητας θα αρκεστούν σε πιο «ελαφριές» λύσεις.