Στο 14% - 16% κυμαίνεται η πτώση στην κατανάλωση καυσίμων σε σχέση με πέρυσι, ενώ για ορισμένες εταιρείες εμπορίας η πτώση σε σταθερές τιμές -δηλαδή σε όγκο καυσίμων- φθάνει και το 20%. Ο Αύγουστος ήταν καλύτερος από τον Ιούλιο, εξέλιξη που οφείλεται όμως στη λήξη της απεργίας των μεταφορέων, ενώ ελαφρά ανοδική είναι η πορεία των πωλήσεων του πετρελαίου θέρμανσης κατά τον πρώτο μήνα διάθεσής του στην αγορά (δηλαδή από τις 15 Οκτωβρίου)

Στο 14% - 16% κυμαίνεται η πτώση στην κατανάλωση καυσίμων σε σχέση με πέρυσι, ενώ για ορισμένες εταιρείες εμπορίας η πτώση σε σταθερές τιμές -δηλαδή σε όγκο καυσίμων- φθάνει και το 20%.

Ο Αύγουστος ήταν καλύτερος από τον Ιούλιο, εξέλιξη που οφείλεται όμως στη λήξη της απεργίας των μεταφορέων, ενώ ελαφρά ανοδική είναι η πορεία των πωλήσεων του πετρελαίου θέρμανσης κατά τον πρώτο μήνα διάθεσής του στην αγορά (δηλαδή από τις 15 Οκτωβρίου). Γεγονός που αποδίδεται στον φόβο των καταναλωτών ότι θα γίνει εξίσωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης με το πετρέλαιο κίνησης (οπότε πολλοί έσπευσαν να γεμίσουν τις δεξαμενές) αλλά και στις σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στη Β. Ελλάδα.

Τα ανωτέρω στοιχεία προκύπτουν από τις δηλώσεις που έκαναν χθες οι κ.κ. Π. Τζαννετάκης, γενικός διευθυντής της Motor Oil, και Γ. Θωμαΐδης, γενικός διευθυντής της Coral, της εταιρείας που διαδέχθηκε τη Shell στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τις επίσημες εκτιμήσεις που έχει ανακοινώσει από το περασμένο καλοκαίρι η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος, πάνω από 500 πρατήρια καυσίμων έχουν βάλει λουκέτο, ενώ άλλα 1.000 υπολειτουργούν ή λειτουργούν με διακοπές.

Ο κ. Θωμαΐδης εκτίμησε ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα αντιμετωπίζουν οι πρατηριούχοι που δουλεύουν κυρίως με επαγγελματίες μεταφορείς, οι οποίοι πληρώνουν τα καύσιμα με πίστωση. Αυτοί αντιμετωπίζουν «φέσια» και λουκέτα, ενώ όσοι δουλεύουν με πελάτες που πληρώνουν τοις μετρητοίς ή με κάρτες πιέζονται μόνο από τη γενική πτώση της κατανάλωσης.